Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn grote Liefde

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mijn grote Liefde

En wat vind je van men eerste fotootjes
    Last edited by HarleyWitch; 31 december 2008, 15:37. Reden: Schrijffout

Re: Mijn groete liefde

oh my god... (en je mag dit interpreteren hoe je wil....)
    Groetjes - Aerrow
    Canon EOS 50D - EF-S 17-55/f2.8 IS USM - EF 50/f1.8 II - Canon Powershot S5IS - this is all I "own"

Comment

ze kunnen mij niet bekoren.
      Canon en glas
      www.jakke16.be

Comment

lees even de regeltjes, lijkt me een dubbelpost.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Amai
          Eerst en vooral ale begin is moeilijk...wat een reacties zeg ...
          Kon niet beleefder zekers
          Beginnershoek noemen ze dat dat ...noem het voor mijn part afbreekhoek
          En als je dan toch een mening hebt zeg het dan ook wat er aan scheelt
          Mij zie je hier niet meer Als het op zo een manier moet
          Salu

Comment

Je hebt deze foto's al eens gepost in dit draadje. Vandaar de reactie van Bouk.
            Ze staan daar niet direct om te beoordelen, dus ik weet niet of dit als dubbelpost kan beschouwd worden. Dubbelposten is hier namelijk verboden.

Als je je lievelingen mooi in beeld wil brengen, zal je iets zorgvuldiger te werk moeten gaan. Zorg vooral dat je geen onderdelen (foto 1: oren) van de beestjes afsnijdt en dat de vereiste scherpte (foto 2) er is.
            Laat bij flitslicht (vanop de camera) de beestjes een andere kant uit kijken, dan vermijdt je rode ogen.

Ben jij uit Genk? Je schrijft "groete liefde" in de titel.
            Last edited by Jos Vanhengel; 31 december 2008, 01:01.
            Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Ben er een tijdje van tussen geweest maar ik zie dat er niet veel veranderd is.
              Inderdaad welke reacties op iemands eerste foto's.
              Daar is iemand die juist begint niets mee. Je zou voor minder de moed verliezen.
              Mijn mening nu.
              Ik heb een probleem met de titel. "mijn groete liefde". Het wordt dan voor mij moeilijk om commentaar te geven zonder te kwetsen omdat een foto van veel factoren afhangt.
              Ik ga het dan toch maar doen. Ik hou niet van dit ras van honden, wat voor mij de foto zo wie zo laat tegenvallen. Maar dat heeft met de technische zaak van de foto niets te maken.
              Jos heeft al enkele punten aangehaald. Wat de compositie betreft dat is eigen smaak waar niet valt over te diskussieren. Maar het is mischien eens goed om deze site eens te overlopen om voorbeelden te zoeken. Het is natuurlijk aartsmoeilijk om een dier te fotograferen.
              Wat ik wel goed vind is het scherpteverloop van de snuit naar de oren. Velen zullen mij zot verklaren maar "what the f*ck" en dat is iets dat je zelf ook moet denken van de afbrekende of niet opbouwende commentaar.
              Probeer ook eens een foto te maken dat ze niet poseren.
              Robby
              Minder tijd achter de computer
              Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HarleyWitch Bekijk bericht
                Amai
                Eerst en vooral ale begin is moeilijk...wat een reacties zeg ...
                Kon niet beleefder zekers
                Beginnershoek noemen ze dat dat ...noem het voor mijn part afbreekhoek
                En als je dan toch een mening hebt zeg het dan ook wat er aan scheelt
                Mij zie je hier niet meer Als het op zo een manier moet
                Salu
                sorry als je je gekwetst voelt, was echt niet de bedoeling.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Wat mijn voorgangers je ( mss wat minder subtiel ) proberen duidelijk te maken is dat er fototechnisch nog heel wat werk aan de winkel is.

Het is te begrijpen dat als jij zelf deze foto's ziet, dat er een hoop emotie tussen zit.
                  Zelfs een foto waar de hond scheef zou opstaan en maar de helft van het koppie zou nog mooi zijn voor jezelf omdat het je 'groete liefde' is die er op staat.

Hier beoordelen we echter alleen de manier waarop de foto gemaakt is, niet rekening houdend met het snoezige koppie van je beestjes. Ik heb zelf twee American Pitbull Terriërs, een ras dat vooral veel bevooroordeeld wordt, maar het zijn de liefste honden die ik ken. En dat zeg ik niet omdat het de mijne zijn, ze zijn gewoon superlief voor ons en ons zoontje van 8 maand op een manier die je zelden ziet en niet verwacht van dit ras.

Maar dat staat hier volledig naast de kwestie, het gaat om de foto zelf.

Dus voel je aub niet beledigd en kom aub terug met nieuw materiaal.
                  http://www.knstyle.be

What doesn't kill you, will make you more strong ! ( James Hetfield )

Comment

Re: Mijn groote Liefde

Hoi
                    Dit is wat ik verwacht van een Forum ...
                    Eerst en vooral NEE ben niet van genk (ook al rassisten onder jullie)...
                    Voor alle duidelijkheid ben Belg...
                    Oke Titel was schrijffout Te snel geweest ...Is nu aangepast Oke
                    Weet nu ook wel dat groote niet met een E word geschreven ....Maar voor allen die er in de toekomst plezier aan hebben om je op je schrijffouten te wijzen ... Veel plezier je zult er bij mij zeker tegen komen ... Ben dan ook maar een laag geschoold iemand...
                    Over wel of niet graag zien van een dier... Tja Vraag niet of je men hondjes graag ziet vroeg enkel hoe je men eerste foto's vond ...
                    Niet goed weet ik ook ...Zie ik ook niet graag van die melige zonsondergangen en noem maar op....
                    Maar oke Bedankt voor diegene die me zeggen wat er fout aan is ...Ik blijf proberen en
                    ga avondschool volgen... En dan zal ik mischien wel ooit de perfeckte foto's kunnen plaatsen. En wie weet Vinden jullie mijn hondjes dan wel super mooi Hahahaha
                    Groetjes Monique

Comment

Opgelost
                      Last edited by Dennis71; 1 januari 2009, 22:34. Reden: via pb opgelost
                      Dennis

www.dennisbeekelaar.com

Comment

Re: Mijn groote Liefde

Oorspronkelijk geplaatst door HarleyWitch Bekijk bericht
                        Hoi
                        Dit is wat ik verwacht van een Forum ...
                        Over wel of niet graag zien van een dier... Tja Vraag niet of je men hondjes graag ziet vroeg enkel hoe je men eerste foto's vond ...
                        Niet goed weet ik ook ...Zie ik ook niet graag van die melige zonsondergangen en noem maar op....
                        Maar oke Bedankt voor diegene die me zeggen wat er fout aan is ...Ik blijf proberen en
                        ga avondschool volgen... En dan zal ik mischien wel ooit de perfeckte foto's kunnen plaatsen. En wie weet Vinden jullie mijn hondjes dan wel super mooi Hahahaha
                        Groetjes Monique
                        rustig Monique, welkom op dit verslavend forum (ik citeer sannepoes)
                        je kan geschreven tekst interpreteren op veel manieren, dat zul je hier wel leren op den duur
                        of je nu geschoold bent of niet maakt hier zeker niets uit, integendeel

over de fotos, ik vind ze niet slecht,goede belichting en scherpte, alles kan beter natuurlijk, maar met een beetje oefening met de G9(prachtig toestel) zal dat vlug verbeteren
                        laat u zeker niet ontmoedigen en blijf posten
                        ps: er staat nog een o teveel in de titel, ofwel zie je ze wel heel graaaag(en daar twijfel ik niet aan)
                        onderwerp speelt geen rol
                        mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dennis71 Bekijk bericht
                          Lange tenen? Vraag me af waarom je vraagt om wat er aan scheelt als je zelf ook geen onderbouwende opmerking kan maken (lekker simpel).

Als je er helemaal niks van kent zal het moeilijk gaan he ...om er iets over te zeggen ...
                          Is voor mij allemaal chinees
                          Maar komt nog wel... Met wat avondschool en een forum als deze ,waar je wat van kan leren ....(Of zit ik verkeerd is dit enkel voor de PROFS)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dennis71 Bekijk bericht
                            Lange tenen? Vraag me af waarom je vraagt om wat er aan scheelt als je zelf ook geen onderbouwende opmerking kan maken (lekker simpel).
                            sry hoor, maar hier geef ik harleywitch wel gelijk hoor!
                            Dit is een BEGINNERSHOEK..niemand verwacht perfectie...
                            Wat ik ook niet verwacht is mensen die enkel afkomen met : "niets voor mij " , " vind het maar niets" etcetc...
                            sry hoor, maar dat word niet gevraagd en houd je je antwoord ook maar beter voor jezelf!
                            Ik had ook al op andere topics zulke antwoorden gelezen , dat ik nog dacht : alleh wat zijn da voor toeren!
                            Zeg dan tenminste iets over de foto of geef wat kritiek erbij..maar zeg nu zelf , wat leer ik als men zegt : niets voor mij !? vind het maar niets...alleh komaan zeg!
                            Sry hoor, maar als welopgevoede mens vind ik dat ferm ONBELEEFD!
                            Net alsof die mensen zo geweldige foto's maken na hun eerste toestel in de eerste weken..ppff ...sry maar ik heb wel degelijk me gedacht van zo'n gedrag.
                            Festinalente bv en anderen , heel toffe commentaren , soms zeer streng , maar rechtvaardig en dus word er ook nr geluisterd met respect! neem daar maar eens een voorbeeld aan!
                            Aerrow ..JG16 ..heel tof hoor! Zou toffer zijn , mochten die 2 nu eens komen uitleggen waarom ze geen zinnige uitleg hebben waarom ze de foto niet of wel leuk vinden...daar hebben we tenminste iets aan.

ps: ik wil niemand op stang jagen of zo heh, maar beetje respect is toch niet teveel gevraagd!?
                            Nuja als men liever heeft dat de beginners die het serieus menen hier niet meer komen posten....welke beginner wilt het nog met zo'n antwoorden..ik niet eerlijkgezegd hoor...

Mvg
                            Last edited by looneycooney; 31 december 2008, 19:27.
                            Canon EOS 450D (15/12/08)
                            Lensen : EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS
                            Statief : Velbon Sherpa 450R

Comment

Opgelost via pb.
                              Last edited by Dennis71; 1 januari 2009, 22:34. Reden: opgelost via pb
                              Dennis

www.dennisbeekelaar.com

Comment

Working...
                              X