Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2° reeks foto's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 2° reeks foto's

Hier een tweede reeks foto's. Graag julie commentaar . . .

Beste wensen aan iedereen en veel fotoplezier in 2009!

Re: 2° reeks foto's

Hoj!
    Moeilijke beoordeling vind ik dit.
    1 vind ik fototechnisch goed gedaan. Spijtig dat de ronde afbeelding in het midden op het plafond aan het zicht onttrokken is door de balk want ik denk dat dit een belangrijk onderdeel van het fresco is. Waar is dit geschoten??? Lijkt me een zeer speciale plek.
    2 heeft ook zo iets mistieks maar 'k vind het spijtig dat de uitsnede een stukje van beide hoofdonderwerpen (vensterbank en fresco) wegknipt.
    3 boeit me ook maar hier zou ik wat meer naar rechts gaan staan zodat het hoofdonderwerp (de versiering in de goot) perfect zou afsteken tegen de lichte achtergrond; nu zit de staart een deel voor het donkere venster waardoor het niet zo goed afgetekend wordt. En er zullen wel anderen zijn die de DOF minder goed vinden dan ik; in dit geval mag er van de achtergrond toch detail zichtbaar blijven zonder de aandacht van het hoofdonderwerp af te leiden. Net goed voor mij dus.

Al bij al: absoluut niet slecht in de beginnershoek!
    Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
    Oók wandelen met GPS?

Comment

leuke reeks maar als boven reeds vermeld, nog wat aan de compo sleutelen.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Txs voor de commentaren,

de drie foto's zijn genomen in Bormio, in de Italiaanse Alpen. Dat stadje heeft een prachtig Middeleeuws centrum.

Comment

Working...
        X