Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Wat heb ik fout gedaan?
Als ik na de eerste poging gekontroleerd heb zag ik alleen maar een kadertje met het bekende rode kruisje en dus heb ik een nieuwe poging gedaan. Toen stond de eerste foto er ook op. ????
Ik krijg net hetzelfde, in edit mode is alles ok.
Na het opslaan krijg ik kruisjes, maar na show picture te klikken krijg ik ze allen te zien.
strange.
Ik vermoed dat de oorzaak bij die 110mb.com ligt
Oorspronkelijk geplaatst door Schrooten LouisBekijk bericht
Soms lukt het, soms niet.
Wat is jullie beoordeling voor deze poging?
Als het niet lukt, is er altijd nog het testforum.
Ik vermoed dat je zoon niet bedolven zat onder een sneeuwlandschap.
Linken lukt niet vanaf elke webpagina.
Foto verkleinen (tot 900pixels) langste zijde met eventueel BDSIZER, dat je gratis kan binnenhalen. Werkt simpel en goed.
Daarna het plaatje eventueel uploaden via IMAGESHACK, eveneens gratis hosting. Daar de eerste loink onderaan gebruiken / "hotlink voor forums" en "details weergeven" uitvinken.
Als de link niet werkt, plak hem dan eventjes in Internet Explorer dat werkt. Als ge dan via het blauwe pijltje terugkomt naar BD, dan ziet ge 5 foto's !!!!
Hoe komt het toch dat ik denk dat ik gek aan het worden ben ???
Oorspronkelijk geplaatst door Schrooten LouisBekijk bericht
Als de link niet werkt, plak hem dan eventjes in Internet Explorer dat werkt. Als ge dan via het blauwe pijltje terugkomt naar BD, dan ziet ge 5 foto's !!!!
Hoe komt het toch dat ik denk dat ik gek aan het worden ben ???
Het is allemaal niet moeilijk... maar je moet het een keertje doorhebben en ik ben weeral blij dat ik de moeite gedaan het nog even uiteen te zetten .
Als je de foto ergens hebt staan, gewoon ff uploaden via imageshack...
Comment