Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mijn kleinzoon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: mijn kleinzoon

Nu nog iets over de foto (je kan de link via "quote" uit mijn post halen en hem via "aanpassen" in de eerste post zetten, zodat hij op zijn plaats staat)...

Niet slecht hoor. Scherpstelling (voorste oog) en licht zijn prima. Ik mis wat ruimte in de kijkrichting (rechts op de foto), en ik mis eveneens een tikkeltje scherptediepte. Ietwat meer, om ook het twee oog nog scherp te hebben was m.i. beter geweest.
    De ruimte boven en achter de geportretteerde is niet nodig, gezien hij de andere kant uitkijkt.
    Kinderen laten zich ook vaak beter fotograferen vanaf een lager standpunt, minstens op gelijke hoogte met hen.

Comment

Ik heb geprobeerd de aanwijzigingen te volgen om de foto te verbeteren. Dit is het resultaat.
      Vraagje voor FestinaLente: de foto is geüploaded bij ImageShack - moet ik verder nog iets doen of is dit voldoende om de foto hier in beeld te krijgen?
      Ik heb het ook geprobeerd in het testforum met een andere foto, maar daar is het mislukt, althans ik zie daar niks gebeuren.
      Hier ook niet zie ik nu op het voorbeeld want ik zie de foto niet terwijl dat de vorige keer wel het geval was!

Groetjes
      Louis
      Groetjes
      Louis

Comment

eventjes naar boven gehaald
        dat hij u een dikke knuffel mag geven voor u verjaardag vandaag
        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Working...
        X