Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Re: Op een verlaten spoorwegterrein naast een oliefabriek
mooie compo's en ferme scherpte , eerste vind ik ook de beste !
Kan je wat info posten van settings of zo toevallig?!
Alleszins een zeer geslaagde shoot! Keep on clickin' !
Mvg
Canon EOS 450D (15/12/08)
Lensen : EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS
Statief : Velbon Sherpa 450R
dit is fotografie. inderdaad mooie composities. met voorkeur voor de eerste en de tweede. de derde foto: ik zou niet weten hoe je de wagon anders zou trekken dus zeker ook geslaagd. de scherpte op de alle 3 de foto's is perfect en de lichtbewerking is perfect. meer van jou solar!
Vind de eerste twee echt mooi maar de derde vind ik een beetje saai, hoewel ik ook al verschillende keren pogingen heb gedaan om gelijkaardige wagonnen interessant in beeld te krijgen (waar ik zelf dan ook content van ben) is mij nog niet gelukt.
De eerste is mooi getonemapped in Lightroom. De saturatie is volgens mijn gedacht iets te veel overtrokken in de rechterbovenhoek? Maar voor de rest is het wel mooi. Schoon hoor..De andere zijn ook niet mis en de derde is inderdaad overbodig.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment