Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trein

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Trein

    Voila,

    Na een lange tijd het forum gevolgd te hebben toch maar eens besloten om eindelijk zelf een foto te posten.
    Een reeks van drie samengevoegd en een kleine HDR-bewerking toegepast met Photomatix.



    Focuslengte 57mm
    F / 4,5
    Iso 100
    1/100 - 1/400

    Laat maar weten of .

    Greetz,
    400D / 17-70 sigma / 70-300 IS Canon

  • #2
    Re: Trein

    Ik vind de bewerking zeker geslaagd! Warme kleuren
    Dus, omdat je't vroeg:

    groeten
    http://www.flickr.com/photos/timpirotte/ commentaren welkom !

    Comment


    • #3
      Re: Trein

      Thx voor de comment.

      Kan er een mod dit plaatje verplaatsen naar Transport/fotobeoordeling? Of mag ik 2x dezelfde foto posten in een andere ruriek?
      Ik zou graag meer reacties mbt de bewerking, compositie, ... krijgen zodanig dat ik iets kan bijleren aangezien ik nog maar een groentje ben :-)

      Alvast bedankt
      400D / 17-70 sigma / 70-300 IS Canon

      Comment


      • #4
        Re: Trein

        Oorspronkelijk geplaatst door mojitos Bekijk bericht
        Thx voor de comment.

        Kan er een mod dit plaatje verplaatsen naar Transport/fotobeoordeling? Of mag ik 2x dezelfde foto posten in een andere ruriek?
        Ik zou graag meer reacties mbt de bewerking, compositie, ... krijgen zodanig dat ik iets kan bijleren aangezien ik nog maar een groentje ben :-)

        Alvast bedankt
        Kan hier ook hoor!! Bewerking is goed, al is ie een tikje donker naar mijn smaak..(het treingebeuren dan)..

        Comment


        • #5
          Re: Trein

          Ik vind het een erg geslaagde foto feitelijk
          Maar mits je toch om enige kritiekpuntjes vraagt...(al ben ik zelf nog maar begonnen)
          je voorste object (dat hout wat schuin staat) had misschien ietsje meer in beeld gemogen in de hoekjes ..dus 1 stapje nr achter en hierdoor had de middenste trein ook minder centraal gestaan denkik.
          Maar dat is muggeziften vind ik , voor de rest dus zoals gezegd : sterke foto

          ps: neem mijn mening ook met korrel zout heh , ben nog maar in mijn 2de dag .

          Mvg
          Last edited by looneycooney; 17 december 2008, 12:30.
          Canon EOS 450D (15/12/08)
          Lensen : EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS
          Statief : Velbon Sherpa 450R

          Comment

          Working...
          X