Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ter beoordeling

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ter beoordeling

    Beste fotovrienden,
    Na hier heel veel gelezen en vooral rondgekeken te hebben, ben ik even gaan zoeken tussen mijn foto's. Deze drie zijn volgens mij de betere die ik in mijn fotomap heb steken.
    Wat vinden jullie van deze foto's
    Het toestel is een sony dsc f828 en de exif gegevens staan bij de foto's

    1/250 F/6.3 ISO 64 FOCUSLENGTE 51 MM


    1/80 F/4.0 ISO 64 FOCUSLENGTE 51MM


    1/60 F/4.0 ISO 64 FOCUSLENGTE 7.1 MM


    Met vriendelijke groeten
    Jerry
    stay within compass and you will be shure, to avoid troubles that other endure

  • #2
    Re: ter beoordeling

    de eerste foto spreekt me niet echt aan...
    maar de 2de vind ik wel leuk, alhoewel ik misschien iets meer naar rechts zou gewandeld zijn, zodat die gebouwtjes aan de rechterkant achter de bomen volledig verdwijnen... dan ligt het zwaartepunt van de foto ook niet zo centraal, en een nog grotere F-waarde (bvb 8 of zo) om meer scherpte te hebben in de diepte
    bij de 3de zou ik mss een iets grotere scherpte genomen hebben, zodat die vooraan links ook volledig scherp zou zijn

    allez, dat is mijn mening hé (ben zelf ook maar een beginner)
    Nikon D5200; kitlens Nikkor 18-105mm, Nikkor 50mm (f/1.8)
    by elien_photography, on Flickr

    Comment


    • #3
      Re: ter beoordeling

      voorkeur voor de 2e.. bij 1e is het jammer dat de gehele sprieten er niet opstaan, 3e vind ik eigenlijk de minste, kan ook niet direct opmaken wat het is.. F-getal kan bij 2 inderdaad wat hoger

      Comment


      • #4
        Re: ter beoordeling

        Oorspronkelijk geplaatst door Sjinouck Bekijk bericht
        voorkeur voor de 2e.. bij 1e is het jammer dat de gehele sprieten er niet opstaan, 3e vind ik eigenlijk de minste, kan ook niet direct opmaken wat het is.. F-getal kan bij 2 inderdaad wat hoger
        het zijn de uitgebloeide bloemmen van een clematis
        stay within compass and you will be shure, to avoid troubles that other endure

        Comment


        • #5
          Re: ter beoordeling

          Ik hou wel van de derde foto. Het zijn echter niet de uitgebloeide bloemen, maar de zaaddozen van een clematis.

          Comment


          • #6
            Re: ter beoordeling

            hey!

            eerste vind ik tjans ook iets hebben , maar een terechte opmerking hierboven , afstand had iets verder gemogen.
            2de vind ik de beste , een aardig mooi plaatje
            3de vind ik het minste vd 3 maar wel een tof idee

            Mvg
            Canon EOS 450D (15/12/08)
            Lensen : EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS
            Statief : Velbon Sherpa 450R

            Comment

            Working...
            X