Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eerste foto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • eerste foto's

    hallo iedereen,

    Ik ben nog maar pas begonnen met fotografie en wil via deze site veel bijleren. Daarom graag jullie mening en raad voor volgende foto's zodat ik ze volgende keer beter kan maken.
    Alvast bedankt voor de info
    Groetjes

    [IMG][/IMG]

    SONY DSLR A200
    f 5.6
    sluitertijd 1/125
    ISO 400

    [IMG][/IMG]

    f 5.6
    sluitertijd 1/20
    ISO 400
    geen flits

    [IMG][/IMG]

    f 5.6
    sluitertijd 1/100
    ISO 400
    geen flits

  • #2
    Re: eerste foto's

    Hallo en welkom op dit forum

    Eerst en vooral vind ik je foto's niet slecht, de scherpte en contract zijn wel in orde (zegt de ene beginner tegen de andere)

    Met de eerste maak je het je zelf wel al moeilijk, een zwarte vogel met een witte bek en dan een
    donker grijze achtergrond. Het geheel komt daardoor nogal somber over. Misschien eens
    proberen de vogel er volledig op te zetten en een meer gepaste achtergrond te zoeken.

    De tweede vind ik persoonlijk de beste.

    Bij de derde vind ik de pose van de flamingo niet zo geslaagd, met een uitgestoken nek zien
    deze vogels er bv al heel wat fotogenieker uit en dan ook de achtergrond hier wat fleuriger proberen te maken.

    Maar zoals gezegd, zeker niet niet slecht en hoe meer foto's je maakt hoe vlotter het zal gaan.
    Mvg, Marc
    Sony A77II en A550, CZ 16-80, Sony 70-300 G, Sony 35 1,8 - 50 1,8 - 85 2,8
    http://fotos.mdlfoto.be/

    Comment


    • #3
      Re: eerste foto's

      Ik vind het hele knappe eerste foto's. De meerkoet kleurt mooi bij de achtergrond. Die van het brandende houtblok is heel mooi. En die flamingo vind ik heel geslaagd. Je ziet deze nu eens in een hele andere positie dan gewoon is. Ik vind dat juist wel verfrissend.

      Comment

      Working...
      X