Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opwaaiend zand - vraagje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Opwaaiend zand - vraagje



    f10 - 1/200 sec - focal lenght 55mm - iso 100

    Enkele weken terug in Oostende. Het zand werd door de wind uitgewaaid over het strand. Dit gaf een zeer leuk, mooi zicht. Maar op foto is hier maar weinig van te zien. Ik had een aantal foto's getrokken, op deze is het nog het meeste te zien.
    Is er op één of andere manier een mogelijkheid om dit beter te fotograferen als ik dit nog eens zie? Ik ben niet met de camera tegen de grond gaan zitten, omdat ik vermoede dat dit niet zo'n goed idee was, vliegend zand tegen/in de camera, of kan die er best tegen?

  • #2
    Re: Opwaaiend zand - vraagje

    Je 'ziet' wel het opwaaien maar de figuurtjes zitten wat verstopt, leuker was als ze er helemaal op stonden.
    En de camera kan er zeker niet tegen als er zand inwaait, dus erg opletten en misschien met de wind in de rug proberen en toch wat lager standpunt innemen.

    Comment


    • #3
      Re: Opwaaiend zand - vraagje

      Als dit s'avonds doet met de zon iets lager , dan valt het waaiende zand beter op.
      Nikon D7200 / 105mm f/2.8G AF-S VR Micro // Nikon AF-S Nikkor 200-500mm // Nikon AF-S DX Nikkor 16-80mm F2.8-4E ED VR //AF-S 10-24mm f/3.5-4.5 DX G ED//SB900 //
      http://fotoalbum.godderis.be

      Comment

      Working...
      X