Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Black but beautiful?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Black but beautiful?

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
    Standpunt is leuk, foto's m.i. niet zo. Werken vanaf statief kan wel helpen. Het gaat er voor zorgen dat de omgeving scherp is en enkel de beweging van de poes geregistreerd is. Dan zou je m.i. de onscherpte nog als "verantwoord" kunnen aanzien.

Nu heb je... beweging van de poes, en beweging van het afdrukken, en da's m.i. te veel beweging.
    Op 1/8, 1/3 en 1/4de uit de hand mag je niet verwachten scherpe foto's te maken.

Heel zeker, ik besef maar al te goed dat het al te gemakkelijk zou zijn van me als deze onscherpe bewegende foto's, hier van de poes, haar dan met de vinger te wijzen. Dit onafgewerkt resultaat ligt geheel aan haar onervaren huisgenoot.
    Als God het belieft post ik binnen x-aantal tijd opnieuw een trio van de poes. Wellicht tegen die tijd heb ik de camera door en door, naar mijn hand.

*Veel dank voor je medewerking
    *CANON EOS 600D*
    ~ klein beginnen, groot eindigen ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Topolino° Bekijk bericht
      Heel zeker, ik besef maar al te goed dat het al te gemakkelijk zou zijn van me als deze onscherpe bewegende foto's, hier van de poes, haar dan met de vinger te wijzen. Dit onafgewerkt resultaat ligt geheel aan haar onervaren huisgenoot.
      Als God het belieft post ik binnen x-aantal tijd opnieuw een trio van de poes. Wellicht tegen die tijd heb ik de camera door en door, naar mijn hand.

*Veel dank voor je medewerking
      Als uw fotografie ooit zo goed wordt als uw uitleg, dan hebben we nog wat te verwachten .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
        Als uw fotografie ooit zo goed wordt als uw uitleg, dan hebben we nog wat te verwachten .

- Er staan mij zeer zware tijden te wachten - 't zweet breekt me nu al uit ... -
        *CANON EOS 600D*
        ~ klein beginnen, groot eindigen ~

Comment

Working...
        X