Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
bootje op het strand
Collapse
X
-
bootje op het strand
Dank bij voorbaat voor zowel positieve als negatieve reacties !
http://www.fotochristoph.fotopic.net/
Grt ,Labels: Geen
-
-
Re: bootje op het strand
Persoonlijk vind ik het bootje in het niets vallen bij de drukke achtergrond,......
maar ik zeg altijd, ..... wie ben ik!!!!
Geen slechte foto maar als je de boot als onderwerp kiest zou ik die sterker benadrukken. Ook niet frontaal op de boot want uiteindelijk trekt hij in mijn ogen niet de aandacht.
-
Oorspronkelijk geplaatst door J Franck Bekijk berichtPersoonlijk vind ik het bootje in het niets vallen bij de drukke achtergrond,......
maar ik zeg altijd, ..... wie ben ik!!!!
Geen slechte foto maar als je de boot als onderwerp kiest zou ik die sterker benadrukken. Ook niet frontaal op de boot want uiteindelijk trekt hij in mijn ogen niet de aandacht.
Comment
-
Ik volg de voorgangers: te weinig contrast en de boot komt niet los genoeg van een drukke achtergrond.Je schoot op f16, zo heb je een grote scherptediepte.Met een groter diafragma (kleiner getal) had je de achtergrond wat onscherper gekregen.
Comment
-
Ik volg mijn voorgangers. "Mariakerke bij Oostende ?" Soms ligt de boot iets verder weg van de strandkabines en kan je met de zee als achtergrond deze catamaran fotograferen.Nog even geduld en veel succes.
Comment
-
Comment