Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bootje op het strand

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• bootje op het strand

Dank bij voorbaat voor zowel positieve als negatieve reacties !
    http://www.fotochristoph.fotopic.net/
    Grt ,

Re: bootje op het strand

Persoonlijk vind ik het bootje in het niets vallen bij de drukke achtergrond,......
    maar ik zeg altijd, ..... wie ben ik!!!!

Geen slechte foto maar als je de boot als onderwerp kiest zou ik die sterker benadrukken. Ook niet frontaal op de boot want uiteindelijk trekt hij in mijn ogen niet de aandacht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door J Franck Bekijk bericht
      Persoonlijk vind ik het bootje in het niets vallen bij de drukke achtergrond,......
      maar ik zeg altijd, ..... wie ben ik!!!!

Geen slechte foto maar als je de boot als onderwerp kiest zou ik die sterker benadrukken. Ook niet frontaal op de boot want uiteindelijk trekt hij in mijn ogen niet de aandacht.
      Ik sluit me daar bij aan. Geen slechte foto op zich, met aandacht voor compositie, maar de boot komt niet echt los van de achtergrond. De omzetting naar zwart/wit vind ik iets te "grijs". Daar mag m.i. meer contrast in. Als de catamaran je onderwerp is, probeer hem er dan ook helemaal op te krijgen, zonder afgekapte mast.

Comment

Ja ik sluit me aan. Ik keek eerder naar rechts dan naar de boot.
        ::: Flickr :::

Comment

Ik volg de voorgangers: te weinig contrast en de boot komt niet los genoeg van een drukke achtergrond.Je schoot op f16, zo heb je een grote scherptediepte.Met een groter diafragma (kleiner getal) had je de achtergrond wat onscherper gekregen.

Comment

Ik volg mijn voorgangers. "Mariakerke bij Oostende ?" Soms ligt de boot iets verder weg van de strandkabines en kan je met de zee als achtergrond deze catamaran fotograferen.Nog even geduld en veel succes.
            Groeten. Ronald

Comment

Working...
            X