Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

All american weekend lommel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• All american weekend lommel

gisteren eens iets anders gaan doen in lommel bij het all american weekend !
    op zich goed geweest , enkel spijtig dat ik bij vele tegenlicht had en dus de lucht overbelicht was ... is hier een filter voor ????
    de hele repo staat op http://urban.dommel.be/american ( incl bikini carwash "babes" )

PS. kader aangepast na vorige reeksen dossche en weeshuis as , ik hoop beter nu ?

Re: All american weekend lommel

Wat de foto's betreft... scherp met genoeg scherptediepte, en 't licht goed onder controle (behalve bij de tweede). Leuk evenement om te fotograferen, en zeker niet slecht gedaan.
    Detailkritiek...
    1ste : de gele voorwerpen in de achtergrond maken dat de wagen niet helemaal loskomt. I.p.v. de halve tweede vlaggen hadden er mischein beter twee vlaggen op gestaan.
    2de : band er net niet op, en uitgebrande lucht rechts
    3de : vind ik de beste, maar als je daar het standpunt van de tweede had ingenomen, had je hem er waarschijnlijk alleen op kunnen krijgen, wat m.i. nog beter kon zijn.

Comment

Re: All american weekend lommel

bedankt

de zon hing aan een kant redelijk laag daarom veel die beetje uitgebrande lucht hebben ....

maar ja
      het gaat over de auto's niet over de lucht
      adobe lightroom heeft nog veel kunnen wegwerken !

Comment

Working...
      X