Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Langpootje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Langpootje



    Een nieuw probeersel...

    Canon 400D - 1/80 - 5,6 - Iso 100 - close up, zijn de gegevens die ik op mijn toestelletje terug vond tijdens het trekken. Hopelijk heb ik goed gekeken want het is de eerste keer dat ik er op let.

    Ik heb de foto een tikje brighter gemaakt want ze was een beetje donker getrokken in het schemerlicht daarnet. Na de resizing heb ik ze ook geprobeerd terug wat scherper te maken. Maar vind dat niet zo goed gelukt. De pootjes zijn hoekig. Maar nog scherper werd het niet mooier. Op de originele , grote foto zijn de pootjes wel mooi
    Er is niet aan de foto gecropped.

    Laat het gerust weten waar ik aan moet werken!

  • #2
    Re: Langpootje

    De eerste indruk: een mooie foto ! Langpoot in een bijzondere omgeving vastgelegd, die net genoeg aanwezig is en toch komt het diertje mooi los van de achtergrond. Het insect maakt ook een mooie diagonaal. Compositie is dus

    Ik denk dat de scherptediepte net iets te klein is, waardoor delen van het insect scherpte missen.
    Geniet van foto's maken

    Comment


    • #3
      Re: Langpootje

      De langpootmug staat er mooi scherp op. Op één of andere manier is de achtergrond voor mij echter boeiender dan het onderwerp, de langpootmug. Ik vind hem als totaalbeeld geslaagd. Als foto van de mug... daarvoor zitten er m.i. te veel storende elementen.

      Comment


      • #4
        Re: Langpootje

        Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
        De langpootmug staat er mooi scherp op. Op één of andere manier is de achtergrond voor mij echter boeiender dan het onderwerp, de langpootmug. Ik vind hem als totaalbeeld geslaagd. Als foto van de mug... daarvoor zitten er m.i. te veel storende elementen.
        yep, hier ook dat gevoel.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment

        Working...
        X