Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Links mag er van mij nog een stukje af, en hij mist wat punch (contrast). Altijd proberen een laag standpunt in te nemen bij kinderen. Deze is nog beter als je zelf plat op de grond ligt. 't Is verder een leuke.
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLenteBekijk bericht
Links mag er van mij nog een stukje af, .
kan daarin volledig volgen en misschien is hij in kleur stukken beter vindt personelijk dat uw kinderen dat kleur verdienen let wel t'is een sugestie.zo heb ik bekeken en geoordeelt hopelijk heb je er iets aan .
In de eerste plaats links een klein stukje weg, zodat het knuffelbeest meer in de foto staat zoals de rechtse.
Daarnaast voor de z/w omzetting meer contract nodig. Maar ook al kan z/w vaak mooie foto's opleveren (ook bij kinderen), toch vind ik het in deze situatie - spelende, vrolijke kinderen - minder gepast. Ik ben dus benieuwd naar de foto in kleur.
Maar voor de rest een mooie foto, mooie compositie.
Last edited by molotovke; 15 september 2008, 09:43.
Reden: aangevuld
Comment