Mooie foto's, met een voorkeur voor de 2de wegens het kleurengamma en -spel.
'k zou alleen nog de eerste wat waterpas trekken, maar qua symmetrie kan ik het niet beter.
Canon 50D + 400D / EF-S 18-55mm Kitlens / Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS / Tamron 17-50mm F 2,8 Di II / + Wat gadgets en dit alles verzameld in een Slingshot 300.
Waarom plaats je deze nu toch nog onder de beginnershoek.
Dit zijn voor mij immers geen foto's van een beginner
Hier is duidelijk gelet op enkele essentiele punten zoals Iso/Focus/sluitertijd en bovendien ... goede ondersteuning (statief?).
1ste heb je mooi op de symmetrie gelet.. maar niet op de helling (staat een beetje schuin)
2de had je van mij misschien nog 1stapje naar links mogen gaan maar ook deze vind ik zeer goed geslaagd.
.-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com]***
Er zijn in 't algemeen wel meer foto's die inderdaad op't eerste zicht ergens anders mogen. Deze 2 zijn echter verzorgd op vele vlakken waarbij mijn vermoeden dan ook is dat dit misschien wel een BD beginner is maar zeker geen beginnende fotograaf
.-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com]***
Men begin foto's waar ik zelf al van kan zien dat ik ze niet mooi vind, hoef ik idd hier niet te posten. Dit is toch eerder één van de eerste deftige pogingen te noemen.
Ik lees echter wel al van reeds voor men DSL aanschaf het BD forum hier, misschien dat de vele uurtjes toch geholpen hebben om men foto's op meerdere vlakken aandacht te geven.
In ieder geval, bedankt voor de reacties !! (zie nu zelf ook dat nummer 1 klein beeke scheef staat)
Ik vind ze beiden erg goed (inderdaad 1e beetje rechter maken), maar hoe mooi zou het niet geweest zijn had er net een trein binnengereden bij foto 2 en jij had daar met een lange sluitertijd gestaan Maarja, dan had je waarschijnlijk al meer mensen in de weg lopen etc...
Toch vind ik ze allebei zeer goed, hoor
In de eerste even vlug het geel zwarte lint verwijderen, zonder dat ze het zien en dan shooten
Beide zeer goede avond/nachtopnames.
Als je nog van dit werk hebt post het dan maar onder showcase.
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten www.cromagnonman.be
Comment