Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooi in beeld gebracht - Schotland zoals het is: mysterieus, mooi... en tja, mistig, soms regenachtig.... ik zou zeggen: zeker teruggaan bij heerlijke zon, maar dat weet zelfs geen Schot wanneer dat gaat komen, maar het bestaat!
Toffe pics; de eerste twee vind ik de tofste: er is ook water (en soms té veel water) in Schotland !
de waterlijn nog wat rechtzetten en dan zijn ze perfect, 1 en 2.
1ste vind ik een hele mooie. In de 2de vind ik de wolkenpartij heel mooi meespelen in de diepte. Derde is ook gewoon goed.
Ze zijn niet heel speciaal, maar ik vind ze toch sfeervol en heel goed gemaakt.
Indedaad Schotland zoals het moet zijn- nat en bewolkt. Mooie foto's-misschien bij de eerste wat van de bovenkant afdoen?
Waar precies zijn deze foto's gemaakt?
Indedaad Schotland zoals het moet zijn- nat en bewolkt. Mooie foto's-misschien bij de eerste wat van de bovenkant afdoen?
Waar precies zijn deze foto's gemaakt?
En nat en bewolkt? Wij hebben op 14 dagen Schotland wel geteld één halve dag regen gehad, wel veel bewolking maar ook heel veel zon. We hebben zelfs één keer 26 graden gehad.
ik heb een vraagje, en dit is gewoon om zelf iets te leren! Niet om af te breken!
De eerste vind ik zelf zeer goed geslaagd, maar was het bij de tweede niet beter geweest om wat naar rechts te gaan?
En bij de derde iets te croppen zodat er minder lucht en gras is.
groeten
Tom
Canon EOS 50D ; Canon EOS 300D ; Canon EF 70-200 f/2.8; Canon EF-S 18-200 ; Canon EF 75-300mm f/4-5.6 III ; Flitser: Canon 430Ex Speedlite
Canon BG-E1 ; ET-60 + EW-78D 2 Hoya UV-filters 58mm + 1 78mm en Bilora PRO 27 statief
Oorspronkelijk geplaatst door JournalistjeBekijk bericht
Hey,
ik heb een vraagje, en dit is gewoon om zelf iets te leren! Niet om af te breken!
De eerste vind ik zelf zeer goed geslaagd, maar was het bij de tweede niet beter geweest om wat naar rechts te gaan?
En bij de derde iets te croppen zodat er minder lucht en gras is.
Comment