Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schotland

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Schotland

Mijn eerste post op het forum.

Hieronder drie foto's van onze reis in mei naar Schotland.

Graag jullie commentaar.

Re: Schotland

Mooi in beeld gebracht - Schotland zoals het is: mysterieus, mooi... en tja, mistig, soms regenachtig.... ik zou zeggen: zeker teruggaan bij heerlijke zon, maar dat weet zelfs geen Schot wanneer dat gaat komen, maar het bestaat!

Toffe pics; de eerste twee vind ik de tofste: er is ook water (en soms té veel water) in Schotland !

Comment

de waterlijn nog wat rechtzetten en dan zijn ze perfect, 1 en 2.
      1ste vind ik een hele mooie. In de 2de vind ik de wolkenpartij heel mooi meespelen in de diepte. Derde is ook gewoon goed.
      Ze zijn niet heel speciaal, maar ik vind ze toch sfeervol en heel goed gemaakt.

Comment

goeie reeks met oog voor compo.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

merci voor de reacties.

Comment

Hallo,

Indedaad Schotland zoals het moet zijn- nat en bewolkt. Mooie foto's-misschien bij de eerste wat van de bovenkant afdoen?
            Waar precies zijn deze foto's gemaakt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ObiWan Bekijk bericht
              Hallo,

Indedaad Schotland zoals het moet zijn- nat en bewolkt. Mooie foto's-misschien bij de eerste wat van de bovenkant afdoen?
              Waar precies zijn deze foto's gemaakt?

In volgorde : Glenn Etive - Loch Linnhe - Glenn Nevis.

En nat en bewolkt? Wij hebben op 14 dagen Schotland wel geteld één halve dag regen gehad, wel veel bewolking maar ook heel veel zon. We hebben zelfs één keer 26 graden gehad.

Comment

prachtige foto's
                1e vind ik meest geslaagd
                maar 2 en 3 zijn ook ok
                Geert - A good photo is like a poem, tells a great story in a few lines

Comment

ik vind nr 1 de meest geslaagde (waarmee ik helemaal niet wil zeggen dat de andere slecht zijn).

hij zou nog beter worden moesten de stenen op de voorgrond iets lichter zijn, zodat je het water er mooi ziet tussen lopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stein Bekijk bericht
                    ik vind nr 1 de meest geslaagde (waarmee ik helemaal niet wil zeggen dat de andere slecht zijn).

deze zin volg ik volledig
                    groetjes Pascal
                    Sony A77MK2 en enkele lensjes . . . Alvast bedankt voor het kijken
                    mijn nieuwe website :http://pascaljonckers.weebly.com/

Comment

Hey,

ik heb een vraagje, en dit is gewoon om zelf iets te leren! Niet om af te breken!

De eerste vind ik zelf zeer goed geslaagd, maar was het bij de tweede niet beter geweest om wat naar rechts te gaan?
                      En bij de derde iets te croppen zodat er minder lucht en gras is.

groeten
                      Tom
                      Canon EOS 50D ; Canon EOS 300D ; Canon EF 70-200 f/2.8; Canon EF-S 18-200 ; Canon EF 75-300mm f/4-5.6 III ; Flitser: Canon 430Ex Speedlite
                      Canon BG-E1 ; ET-60 + EW-78D 2 Hoya UV-filters 58mm + 1 78mm en Bilora PRO 27 statief

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Journalistje Bekijk bericht
                        Hey,

ik heb een vraagje, en dit is gewoon om zelf iets te leren! Niet om af te breken!

De eerste vind ik zelf zeer goed geslaagd, maar was het bij de tweede niet beter geweest om wat naar rechts te gaan?
                        En bij de derde iets te croppen zodat er minder lucht en gras is.

groeten
                        Tom
                        Misschien wel ja, ben zelf ook nog aan het leren.

Groetjes,

Patrick.

Comment

Mooie foto's met een goede compositie, ik zou ze echter wel wat oplichten.
                          De middentonen en hooglichten zijn overal veel te donker.
                          Groeten,
                          Wim

Comment

[QUOTE=black cauldron;1962936]In volgorde : Glenn Etive - Loch Linnhe - Glenn Nevis.

schitterende foto's. zo wil ik het ook zien.

kun je me ook vertellen waar het Glenn Fiddich, het Glenn Morangie en het Glenn Livet is dan ben ik meteen weg.
                            Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
                            www.bertofotografie.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door black cauldron Bekijk bericht

kun je me ook vertellen waar het Glenn Fiddich, het Glenn Morangie en het Glenn Livet is dan ben ik meteen weg.
                              Ik heb er 2 van de drie in mijn kast staan
                              α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
                              Flickr____No place to be

Comment

Working...
                              X