Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kerk

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kerk

Vorige zondag op een doopsel foto's getrokken, dus ook enkele van de kerk zelf.

graag jullie meningen
    No rules. Great shots.
    -

Re: Kerk

Mijn idee...
    scherpte is OK en goed gespeeld met scherptediepte in de eerste. Verdienstelijke foto's.
    Compositie kan m.i. beter. Als je kiest voor "centraal", moet alles centraal lopen. Bij de eerste zou de achtergrond centraal kunnen staan, bij de tweede het geheel en bij de derde moet je eens kijken naar de lijnen op de voorgrond. Eerste ook nog een tikkeltje rechtzetten.

Comment

@festinalente.

ik ga helemaal akkoord met wat je zegt, eerste staat ng een beetje scheef idd, spijtig.
      Ik vond het wel jammer dat het zo snel moest gaan, de doop was gedaan, de famillie was al buiten, en ik stond me nog te amuseren (achja, voor opvulfoto's ).

bedankt voor de tips, want binnekort staat er weer een doop op het programma :d btw, ik heb ook foto's van de doop zelf, maar ik vond ze niet zo goed, de pastoor ging enorm snel, het waren 4 doopsels tegelijkertijd...
      No rules. Great shots.
      -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GlennVerbraeken Bekijk bericht
        bedankt voor de tips, want binnekort staat er weer een doop op het programma :d btw, ik heb ook foto's van de doop zelf, maar ik vond ze niet zo goed, de pastoor ging enorm snel, het waren 4 doopsels tegelijkertijd...
        Dat ken ik... dan moet je snel zijn, heb er zo ook al een paar gehad. Als de pastoor nog een beetje rekening wil houden met de fotograaf, is 't niet erg. Je moet wel heel assertief zijn dan, want meestal staan er dan vier te filmen en vier te fotograferen en loop je elkaar onder de voet.
        Waarom waren de foto's van de doop niet goed ? Scherpte, standpunt, licht ? Altijd interessant om weten. Misschien kan je er een paar posten eerstdaags, en kunnen we er allemaal van leren .

Comment

vooral de standpunten waren niet zo goed... de pastoor zei zelfs soms waar ik MOEST staan... terwijl ik wel andere punten in gedachte had... Het zijn maar gewone foto's, geen speciale compo's... mijn broer (vader van het gedoopte kind) was wel tevreden met de foto's, maar ikzelf niet... (als je zelf foto's neemt word je kritischer hé). ik vond het in ieder geval spijtig dat het zo snel moest gaan...
          No rules. Great shots.
          -

Comment

vind het best een leuke reeks hoor, alleen mis wat frisheid.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

mooie reeks .. Ik volg de collega's.

Maar
              Ik zou voor de 2de en 3de liever een stapje naar rechts gezet hebben zodat je een mooie symmetrie krijgt.
              .-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
              ***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com ]***

Comment

bedankt voor de tips, ik zal ze in het achterhoofd houden bij het volgende doopsel
                No rules. Great shots.
                -

Comment

Jammer dat je niet meer tijd had want dit is toch wel een mooie kerk hoor, hier in ons dorp. Restoratie is pas achter de rug.En ja pastoor is nu eenmaal zo je kan niet staan waar je wil.
                  Er staan nog een paar oude preekstoelen met prachtig hout snijwerk jammer genoeg onder een dikke laag stof.

Nog een tip meestal haasten zich de mensen dan naar huis maar blijf even achter in de kerk en maak dan je foto's aan het doopfront of dergelijke zo heb je meer tijd dan tijdens de doop van de baby zelf die er dan op z'n paasbest aangekleed is .en daar hoeft dan ook niet de hele familie op te staan hé.
                  Last edited by lilybie; 22 augustus 2008, 09:21.
                  Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                  Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Working...
                  X