Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spelletje golf

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Spelletje golf

Om met mijn heel oude compact cameraatje, (Samsung Digimax A 50) zijn laatste foto's te gaan nemen, kwamen we heel toevallig op de golf in Genk uit. Willekeurig wat foto'tjes genomen, waarvan ik deze wel een van de beter vind.

Wat is jullie (milde mening ?

Toestel is intussen "ingeruild" voor een Fuji S 8000fd.

Hierbij mijn eerste bijdrage
    Last edited by Newbieke; 21 augustus 2008, 19:07. Reden: foto was te groot.........

Re: Spelletje golf

Helaas is je foto te groot , graag aanpassing de eerst vogende keer dat je online bent. kijk even de forum regels er op na. Max 900x900 en max 400 kb
    het zou jammer zijn als ik hem moest verwijderen.
    Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
    Canon eos 7D Mijn site

Comment

leuke compo, maar de volgende toch met een wat hogere F nemen, hoef je hem achteraf ook niet te veel te verscherpen, wat gezien het figuurtje in het midden, nu wel is gebeurt.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

F waarde was zelf niet in te stellen

Nu wel

Bedankt voor je reactie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Newbieke Bekijk bericht
          F waarde was zelf niet in te stellen

Nu wel

Bedankt voor je reactie
          Bij een compact de "landschap" kiezen bij de scenes. Dan zou normalerwijze je F-waarde wat moeten stijgen. Veel compactjes passen dan ook de tinten ietwat aan.

Comment

Dank U wel voor de tip, momenteel ben ik bezig met de manual van mijn nieuw speelgoedje door te nemen...........

Het zal vooral werk worden van veeeel te experimenteren denk ik.....

Comment

Working...
            X