Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gisteren in de tuin

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gisteren in de tuin

Sinds een paar weken zitten we in ons nieuw huis met een egelgezin, tis te zeggen: Moeder en de 3 kinderen. Ze waren een tijdje verdwenen maar sinds gisteren terug vollop actief naar eten aan het zoeken.
    Van alle kanten hoorden we geritsel.

Heb in zeer slechte omstandigheden, pikke donker en enkel met behulp van een zaklantaarn + interne flits paar foto's genomen.

De kwaliteit is alles behalve en hoeven ook geen beoordeling (vandaar beginnershoek) maar ik wil ze jullie toch niet onthouden.

Enjoy

Grtz
    'Keep on Clicking'
    Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

Re: Gisteren in de tuin

haha ik zou dit zeer leuk vinden, had er vroeger ook in de tuin, leuke beestjes, maar stinken nogal .... (ja ik nam ze vast ^^ )

anyway, zulke dingen kan je beter in het funhoek plaatsen
    Fotograaf in ontwikkelingsvloeistof

Comment

Uit het Reglement:

Forumreglement Sticky Beginnershoek

Lees eerst aandachtig het Forumreglement waarvan dit sticky onderdeel uitmaakt.

In dit forum kun je als beginnende fotograaf je eerste foto's plaatsen. Ook een foto waarvan je niet echt tevreden bent maar welke je toch graag wil laten zien kun je hier kwijt.

Dus in principe staat hij juist.

Maar als een mod deze verplaats naar de funhoek, voor mij geen probleem.

Grtz
      'Keep on Clicking'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sideshow Bekijk bericht
        haha ik zou dit zeer leuk vinden, had er vroeger ook in de tuin, leuke beestjes, maar stinken nogal .... (ja ik nam ze vast ^^ )

anyway, zulke dingen kan je beter in het funhoek plaatsen
        Waarom deze foto's in de funhoek plaatsen?
        mvg
        Antoine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rockey Bekijk bericht
          Uit het Reglement:

Forumreglement Sticky Beginnershoek

Lees eerst aandachtig het Forumreglement waarvan dit sticky onderdeel uitmaakt.

In dit forum kun je als beginnende fotograaf je eerste foto's plaatsen. Ook een foto waarvan je niet echt tevreden bent maar welke je toch graag wil laten zien kun je hier kwijt.

Dus in principe staat hij juist.

Maar als een mod deze verplaats naar de funhoek, voor mij geen probleem.

Grtz
          Naar mijn mening staan deze foto's hier juist.
          foto 1 is qua compositie niet goed. Het voorste takje stoort en de egel staat er niet volledig op.
          foto 2 vind ik echt goed genomen.
          Zo krijg je ze maar zelden te zien.
          mvg
          Antoine

Comment

ik volg Antoine, je moet ze al zien, laat staan fotograferen
            en dan nog scherp met een redelijke belichting

mvg Wilfried
            mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
              Waarom deze foto's in de funhoek plaatsen?
              mvg
              Antoine
              De kwaliteit is alles behalve en hoeven ook geen beoordeling
              Omdat ik testfoto's die ik maakte voor de fun en waarvan ik geen beoordeling wens, in de funhoek zou plaatsen ?
              Fotograaf in ontwikkelingsvloeistof

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sideshow Bekijk bericht
                Omdat ik testfoto's die ik maakte voor de fun en waarvan ik geen beoordeling wens, in de funhoek zou plaatsen ?
                Die twijfel heb ik ook gehad, maar toen herinnerde ik me dat er hier nog al eens mensen in beginnershoek gepost hebben om foto's te tonen.
                En na lezen van de regels klopt die bedenking.

Maar ik versta wat je wil zeggen, kzat zelf ook te twijfelen.

grtz

@Antoine200: ik deel je mening met het storende takje, maar kon dit niet wegnemen, wou de egel niet storen en het takje stond vlak bij hem.
                Tweede foto vind ik zelf ook geslaagd, hoewel ik moeten zeggen dat het een lucky shot was, de foto's ervoor en erna hadden allemaal bewegingsonscherpte. Soms moet ne mens een geluk hebben é.

Waar ik vooral van geschrokken ben is de scherpte op de zuivere foto's (geen ruis). Met zeer weinig licht verbaasde me dit toch, maar ben zeker tevreden.
                'Keep on Clicking'

Comment

Working...
                X