Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bewegende trein

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• bewegende trein

hallo, ik heb voor de eerste maal geëxperimenteerd met andere sluitertijden. Lijkt dit ergens naar, of had ik mss toch beter een kortere sluitertijd genomen?

de sluitertijd is 1/20

Re: bewegende trein

Wat vind je zelf

Comment

de foto is groter dan de forum regels toestaan, graag aanpassing hierop, de eerst volgende keer dat je online bent.
      Max 900x900 pix en max 400kb
      Het zou zonde zijn als hij verwijderd werd.
      Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
      Canon eos 7D Mijn site

Comment

leuk effect maar nooit meer doen, dat je zelf het risico wil lopen OK, maar hou ook rekening met de bestuurder, die zich rot schrikt en al snel aan een springer denkt.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

om daar rekening mee te houden heb ik een statief gebruikt met een sluitertijd van 10s, zodat ik weggegaan ben op het moment dat de trein er was.

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          leuk effect maar nooit meer doen, dat je zelf het risico wil lopen OK, maar hou ook rekening met de bestuurder, die zich rot schrikt en al snel aan een springer denkt.
          grt,bouk.

Comment

Leuke foto.
            Treinen zijn een tof onderwerp ook snachts kun je toffe effecten bekomen.
            Een tijdje terug heb ik er zo één genomen waar ik wel tevreden over was.

Groeten Davinzius

Comment

'k vind dat die er best mag zijn
              Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
              "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gerb Bekijk bericht
                om daar rekening mee te houden heb ik een statief gebruikt met een sluitertijd van 10s, zodat ik weggegaan ben op het moment dat de trein er was.
                OK, maar als je zo als mijn oom, twee keer een springer hebt me gemaakt, is het elke keer weer schrikken als er mensen bij de baan bezig zijn.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Selkie Bekijk bericht
                  'k vind dat die er best mag zijn
                  dank voor de positieve reactie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    OK, maar als je zo als mijn oom, twee keer een springer hebt me gemaakt, is het elke keer weer schrikken als er mensen bij de baan bezig zijn. grt,bouk.
                    Als je een reflecterend hesje draagt, kan de machinist van ver zien dat je wilt opvallen en geen domme dingen in het hoofd hebt.
                    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

heel geslaagd plaatje !
                      Geert - A good photo is like a poem, tells a great story in a few lines

Comment

een goeie al ben je er met 't licht een beetje over gegaan.

Comment

Zeker niet mis, leuk effect!!

Grt, Piepauw

Comment

wow allemaal bedankt voor de positieve reacties! Het is fijn om te horen dat ik op het goede pad zit. Ik had oorspronkelijk gedacht dat de linkerkant veel te onderbelicht was, maar blijkbaar is dit niet zo'n groot probleem dan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                              Als je een reflecterend hesje draagt, kan de machinist van ver zien dat je wilt opvallen en geen domme dingen in het hoofd hebt.
                              Had ik ook in gedachte, je was me voor.

Ts: nice image... zal ik ook eens uitproberen in de nabije toekomst (eerst m'n eigen projecten zien af te handelen )

Comment

Working...
                              X