hallo, ik heb voor de eerste maal geëxperimenteerd met andere sluitertijden. Lijkt dit ergens naar, of had ik mss toch beter een kortere sluitertijd genomen?
de foto is groter dan de forum regels toestaan, graag aanpassing hierop, de eerst volgende keer dat je online bent.
Max 900x900 pix en max 400kb
Het zou zonde zijn als hij verwijderd werd.
Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. Canon eos 7D Mijn site
leuk effect maar nooit meer doen, dat je zelf het risico wil lopen OK, maar hou ook rekening met de bestuurder, die zich rot schrikt en al snel aan een springer denkt.
grt,bouk.
leuk effect maar nooit meer doen, dat je zelf het risico wil lopen OK, maar hou ook rekening met de bestuurder, die zich rot schrikt en al snel aan een springer denkt.
grt,bouk.
Leuke foto.
Treinen zijn een tof onderwerp ook snachts kun je toffe effecten bekomen.
Een tijdje terug heb ik er zo één genomen waar ik wel tevreden over was.
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
om daar rekening mee te houden heb ik een statief gebruikt met een sluitertijd van 10s, zodat ik weggegaan ben op het moment dat de trein er was.
OK, maar als je zo als mijn oom, twee keer een springer hebt me gemaakt, is het elke keer weer schrikken als er mensen bij de baan bezig zijn.
grt,bouk.
OK, maar als je zo als mijn oom, twee keer een springer hebt me gemaakt, is het elke keer weer schrikken als er mensen bij de baan bezig zijn. grt,bouk.
Als je een reflecterend hesje draagt, kan de machinist van ver zien dat je wilt opvallen en geen domme dingen in het hoofd hebt.
wow allemaal bedankt voor de positieve reacties! Het is fijn om te horen dat ik op het goede pad zit. Ik had oorspronkelijk gedacht dat de linkerkant veel te onderbelicht was, maar blijkbaar is dit niet zo'n groot probleem dan
Comment