Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

oud stadspand in kampen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• oud stadspand in kampen

hoi vanavond nog maar eens wat gestoeid met hdr ,je moet toch wat doen is dit wat ,op mijn scherm lijkt het wat maar niet alle schermen zijn gelijk

ik hoop dat hij wat goed uit de verf komt graag commentaar ,bij voorbaat dank
    groetjes gjs
    Nikon D7100 Nikon 50mm f1.4 Nikon 70-200 f4 Nikon 18-140 F3,5-5.6 Sigma DG 150-500 f5-6.3 os sb600

Re: oud stadspand in kampen

te druk, niet scherp, in de linkerbovenhoek zit het helemaal fout, nok van het pand mist.
    zou eerst toch eens gewoon aan de gang gaan, voor je aan zoiets als HDR begint hoor.
    let dan op je compo/scherpte.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik denk dat je de raad van bouk toch best kan opvolgen...
      Cursus fotografie vind je onder "Digitaal Luchtdrukmaal".

Comment

Gijsbert,

Bouk slaat hier (weer) de nagel op de kop.
        Compo kan beter: stuk gevel van huis links weg, nok liever er wel bij,...storende elementen zoals de lantaarn op de voorgrond trekken te veel aandacht. Rommelige indruk door de veelheid aan elementen/motiefjes en kleurtjes.
        De HDR bewerking is ook niet super geslaagd imo,...groene lucht zie je zelden (met uitzondering na een nachtje te diep in het glas gekeken te hebben misschien)

PS. schermen verschillen, maar op gekalibeerde schermen zal de weergave niet echt veel verschillen. Smaken daarentegen
        Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
        "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Ik kan alleen Bouk en FestinaLente volgen.
          http://www.photo-patricske.be
          Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

hoi allemaal, kan jullie wel volgen in deze ,maar het is dar zo akelig klein allemaal dat het haast onmogelijk is er korter bij nog een opname van te maken,aangezien het tuintje ongeveer een mtr of 4 diep is ,en het echt zo,n klein hofje is die groen lucht trek ik ook niet ,heb daar geen verklaring voor ,maar ga in de toekomst daar overdag nog eens kijken ,dit was s,avonds om ong kwart over acht en de bewoners niet thuis ,maar wel buren ben dan niet zo driest om in de tuin te gaan staan ,bedankt i.i.g.voor de antwoorden zal ze ter harte nemen ,groetjes gijs
            Nikon D7100 Nikon 50mm f1.4 Nikon 70-200 f4 Nikon 18-140 F3,5-5.6 Sigma DG 150-500 f5-6.3 os sb600

Comment

Working...
            X