Mijn eerste geslaagde foto volgens mijn bescheiden mening. Wie geeft commentaar?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Spitfire in actie
Collapse
X
-
-
Re: Spitfire in actie
Welkom op het forum
De foto is zeker niet slecht de kleuren van het toestel zitten goed.
Je zou hem wel een beetje centraler kunnen kroppen of als je de mogelijkheid hebt om hem te laten invliegen .
Ps het is een mustang geen spitfire
Greetz
PbjMvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
-
Niet verkeerd plaatje. Ik zou rechts wat meer ruimte willen geven. Ook iets meer beweging in de prop; dat geeft dan wat meer idee van snelheid, hij hangt nu wel erg stil zo... en het is inderdaad geen spitfire
Toch wel hoor
Ed---------------- Ik doe niet meer mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door edjeB Bekijk berichtNiet verkeerd plaatje. Ik zou rechts wat meer ruimte willen geven. Ook iets meer beweging in de prop; dat geeft dan wat meer idee van snelheid, hij hangt nu wel erg stil zo... en het is inderdaad geen spitfire
Toch wel hoor
Ed
Zal volgende keer wat aan de prop draaien als ie voorbij komt
Toch bedankt voor de toch wel possitieve commentaarPentax K10D, enkele glaasjes. Daarop kunnen we klinken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Guidodb Bekijk bericht
Zal volgende keer wat aan de prop draaien als ie voorbij komt---------------- Ik doe niet meer mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door edjeB Bekijk berichtof pas je sluitertijd wat aan, iets minder snelle sluitertijd kan al zorgen voor wat meer beweging in de propeller hoor.
kleurtjes zijn mooi trouwens.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Comment