Eén van mijn eerste foto's die ik hier post. Kritiek, commentaar, alles is welkom!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Moddeling try out
Collapse
X
-
-
Re: Moddeling try out
Niet slecht voor een eerste.
Wel teveel rood in de foto - huidskleur lijkt me niet correct, mogelijks witbalans fout ingesteldNikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
-
Oorspronkelijk geplaatst door Selkie Bekijk berichtNiet slecht voor een eerste.
Wel teveel rood in de foto - huidskleur lijkt me niet correct, mogelijks witbalans fout ingesteld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Steelforce Bekijk berichtBedankt voor de commentaar, het is echter niet de witbalans, er is waarschijnlijk iets te veel photoshop aan de foto te pas gekomen .----------------------------------------------------------------------------------
Canon 4OD 5DMKII - EFS 17-85 4-5.6 IS USM - EF 70-300 4-5.6 IS USM - 580EX II - EF 70-200 2.8 L IS - EF 24-70 2.8 L - EF 85 1.4
Comment
-
To be honest...
Stop even met shoppen en probeer eerste het beeld zo goed mogelijk uit de camera te krijgen.
Teveel mensen gaan shoppen om fouten in de opname te verbergen.
Het origineel echter leren goed maken is & blijft echter nog veel belangrijker (en bespaard veel problemen nadien).
Heb je toevallig de originele (onbewerkte) versie nog?
Die zou ik ook wel eens willen zien..-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com ]***
Comment
-
Comment