Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Moddeling try out

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Moddeling try out

Eén van mijn eerste foto's die ik hier post. Kritiek, commentaar, alles is welkom!

Re: Moddeling try out

Niet slecht voor een eerste.
    Wel teveel rood in de foto - huidskleur lijkt me niet correct, mogelijks witbalans fout ingesteld
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Selkie Bekijk bericht
      Niet slecht voor een eerste.
      Wel teveel rood in de foto - huidskleur lijkt me niet correct, mogelijks witbalans fout ingesteld
      Bedankt voor de commentaar, het is echter niet de witbalans, er is waarschijnlijk iets te veel photoshop aan de foto te pas gekomen .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Steelforce Bekijk bericht
        Bedankt voor de commentaar, het is echter niet de witbalans, er is waarschijnlijk iets te veel photoshop aan de foto te pas gekomen .
        dacht ik ook al aan de tanden te zien ;-)
        ----------------------------------------------------------------------------------
        Canon 4OD 5DMKII - EFS 17-85 4-5.6 IS USM - EF 70-300 4-5.6 IS USM - 580EX II - EF 70-200 2.8 L IS - EF 24-70 2.8 L - EF 85 1.4

Comment

Lijkt mij inderdaad teveel photoshop,
          niet alleen de kleur, maar de huid (en ook de tanden) zien er raar uit.
          www.katrijnmichiels.be | blog

Comment

To be honest...
            Stop even met shoppen en probeer eerste het beeld zo goed mogelijk uit de camera te krijgen.

Teveel mensen gaan shoppen om fouten in de opname te verbergen.
            Het origineel echter leren goed maken is & blijft echter nog veel belangrijker (en bespaard veel problemen nadien).

Heb je toevallig de originele (onbewerkte) versie nog?
            Die zou ik ook wel eens willen zien.
            .-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
            ***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com ]***

Comment

Hier is de onbewerkte versie van de foto. Ik zal in het vervolg iets subtieler zijn bij het shoppen, bedankt voor de tip .

Comment

modellen staan er goed op, maar vermijd storende schaduwen en deuropeningen volgende keer.

Comment

onscherp en de kadrering kan beter.
                  poof

Comment

Working...
                  X