Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Mooie foto, ben je ook op de macro-toer geslagen of is het maar een toevallige opname?
Als ik me goed herinner hebben we met elkaar kennis gemaakt op de cursus van Renovat in het voorjaar.
Ik was samen met Wim en Danny van Wilderen en heb ook een 40D.
Gaat er een lichtje branden?
Ik heb ook al een paar posts hier op BD staan.
Kijk maar eens en geef je commentaar maar.
Ja Rob26 , en de lamp brandt .
Ben ondertussen nog bij Wim langsgeweest.
We moeten nog eens samenkomen
Niet echt op de macro toer , maar ben een beetje voor alles in .
Dit is eigenlijk een moment opname , ik was bezig op de laptop , en de kinderen in de tuin , en plots lawaai , dat ik moest komen kijken? met het bekende gevolg.
Beste rob 26 , zoals je kunt zien heb ik ook ondertussen een 40D.
Groeten ,
Hoy Mannen, ook hier nog bijna dagelijks op't forum hoor, en ja we moeten toch nog eens afspreken voor samen te komen.
Data die voor mij niet passen zijn nu vrijdag, 24-08, 30-08 en ook 13, 14 en 20 september, ja ik weet het ben nogal druk bezet.
Spreken verder best af via PM zeker?
Canon 40 D/EF-S 17-85 mm IS USM/ zonnekap/ EF 70-200 mm f/4 L IS USM/ circ.pol.filter BW/opzetflits 430 EX/ omnibounce.
Comment