Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een prachtige witte

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Een prachtige witte

Vandaag deze knappert bewonderd

Nikon D7000 en D7100 -- Sigma AF 150-500mm f5-63 DG OS HSM Nik . Canon G10
    http://www.google.com/profiles/dieder.plu

Re: Een prachtige witte

De Tweede vind ik super !!!

Het zijn de beste thermiek vliegers ter wereld.

Greetz

Pbj
    Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
    www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

Comment

#1 is goed
      #2 is goed maar ik zie er iets verkeerd aan
      ik ben liefhebber van deze
      mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Bij de eerste is 't een beetje jammer dat de vogel je de rug toekeert. Dat je deze foto genomen hebt is op zich niets mis mee, maar blijven wachten tot de vogel een beter standpunt inneemt. Natuurfotografen zullen wel beamen dat ze heel veel clicks doen om er enkele hele goeie bij te hebben.
        De tweede vind ik goed en niet goed. Ik denk dat je bij beide foto's nog wat nabewerking moet doen, een tikkeltje verscherpen. Het lichaam van de buizerd is scherp, maar ( en nu ga ik muggenziften) de vleugels heb ik een beetje moeite mee... Ofwel een kortere sluitertijd en bevrozen, ofwel een langere (panning) zodat er een slag in zit. Nu geeft het mij een beetje het gevoel van algemene onscherpte, terwijl 't niet waar is.

Comment

beide plaatjes toch echt niet scherp vrees ik. Of wel sterke crop of bewegings onscherpte? De 1e is gemaakt op 1/500 daar ligt het focuspunt volgens mij net voor de vogel (zie het gras) en de 2e is gemaakt op 1/1000...... moet normaal genoeg zijn om 'm te bevriezen.....
          Werk je op statief met je 500mm?
          ---------------- Ik doe niet meer mee

Comment

alle foto's zijn genomen uit de hand , vliegende vogels op statief is bijna niet te doen ....
            Nikon D7000 en D7100 -- Sigma AF 150-500mm f5-63 DG OS HSM Nik . Canon G10
            http://www.google.com/profiles/dieder.plu

Comment

Working...
            X