Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

negatiefje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• negatiefje

Hoi, naar aanleiding van iemand die een mini-studio had gebouwd, heb ik het ook even thuis geprobeerd. een negatief van vroeger eronder, en kijken wat het resultaat was. Wat vinden jullie ervan? of .

Alvast bedankt.

Re: negatiefje

Kan precies iets meer contrast gebruiken. Ik zou ook een boeiender compositie proberen te maken.
    Alleszins een goed experiment. Misschien ken je eens recht toe recht aan het negatief fotograferen en dan softwarematig terug in een positief omzetten en zien wat dat geeft qua stijl.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
      Kan precies iets meer contrast gebruiken. Ik zou ook een boeiender compositie proberen te maken.
      Alleszins een goed experiment. Misschien ken je eens recht toe recht aan het negatief fotograferen en dan softwarematig terug in een positief omzetten en zien wat dat geeft qua stijl.
      tof idee, zal ik zeker eens proberen, alvast bedankt voor je reactie. en het contrast, hoe zou je dit kunnen verhogen?

grtz
      Bart

Comment

Hoi, heb net de kleuren geinverteerd in photoshop. Persoonlijk vind ik dat het resultaat er mag zijn. Was dit hetgene dat control-z bedoelde?

[Klik hier om de foto te zien]

Comment

alleen je witbalans nog wat corrigeren op het nega-positief zelf ...

mm
          ∏__|_ ∏__|_
          "no rules, great shots"
          Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bartdnbeginner Bekijk bericht
            Hoi, heb net de kleuren geinverteerd in photoshop. Persoonlijk vind ik dat het resultaat er mag zijn. Was dit hetgene dat control-z bedoelde?

[Klik hier om de foto te zien]
            Je mag deze gerust allebei in de topic plaatsen
            Met de combinatie van de 2 zie je ook in welke mate je fout zit met de kleur op de foto. Het negatief komt immers niet volledig tot zijn recht.
            Het "effect" van de positieve versie vind ik wel leuk

Ik wacht alvast op de volgende pogingen
            .-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
            ***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com ]***

Comment

ik vind het een prachtig idee super

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door forever_lost Bekijk bericht
                ik vind het een prachtig idee super
                thnx! maar het idee van het negatief positief te maken kwam van iemand anders hé

Comment

Working...
                X