Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Hoi, naar aanleiding van iemand die een mini-studio had gebouwd, heb ik het ook even thuis geprobeerd. een negatief van vroeger eronder, en kijken wat het resultaat was. Wat vinden jullie ervan? of .
Kan precies iets meer contrast gebruiken. Ik zou ook een boeiender compositie proberen te maken.
Alleszins een goed experiment. Misschien ken je eens recht toe recht aan het negatief fotograferen en dan softwarematig terug in een positief omzetten en zien wat dat geeft qua stijl.
Kan precies iets meer contrast gebruiken. Ik zou ook een boeiender compositie proberen te maken.
Alleszins een goed experiment. Misschien ken je eens recht toe recht aan het negatief fotograferen en dan softwarematig terug in een positief omzetten en zien wat dat geeft qua stijl.
tof idee, zal ik zeker eens proberen, alvast bedankt voor je reactie. en het contrast, hoe zou je dit kunnen verhogen?
Je mag deze gerust allebei in de topic plaatsen
Met de combinatie van de 2 zie je ook in welke mate je fout zit met de kleur op de foto. Het negatief komt immers niet volledig tot zijn recht.
Het "effect" van de positieve versie vind ik wel leuk
Ik wacht alvast op de volgende pogingen
.-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com]***
Comment