Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

spontaan portret

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • spontaan portret

    hallo

    ik was gisteren tijdens 't vissen wat foto's aan 't maken tss de regenbuien in. dus kon ik ineens mijn pol filter testen.
    ik ben eigenlijk heel tevreden met 't resultaat nu lijkt 't een zonnige dag op de foto maar eigenlijk was dit tussen 2 regenbuien in en de kleuren zijn ook veel mooier. en daar kwam dan deze foto van :



    Canon EOS 350d
    1/200 sec
    iso 400
    0-stamp
    brandpuntsafstand 200mm

    of graag tips
    Last edited by KoenH; 29 juni 2008, 08:13. Reden: spellingsfouten

  • #2
    Re: spontaan portret

    Foto prima geslaagd, compo, scherpte, dof, kleuren
    Zo heb je meteen wat pola ervaring , je gaat die meer gebruiken dan je ooit dacht
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

    Comment


    • #3
      Re: spontaan portret

      geslaagd shot, als zie ik het nut van de pola hier niet zo.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: spontaan portret

        Heel mooi alhowel er bovenaan een stuk van de foto weg mag aangeizn dat gedeelte geen meerwaarde geeft aan de foto
        *** Sony Alfa 700 ~ Tamron 17-50 2.8 ~ Tamron 90 2.8 macro ~ Tamron 70-200 2.8 ~ KM 100-200 4.5 ~ KM 75-300 4.5-5.6 ~ Tamron 200-500 5.6-6.3 ***

        Comment


        • #5
          Re: spontaan portret

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          geslaagd shot, als zie ik het nut van de pola hier niet zo.
          grt,bouk.
          Ik denk, maar weet dat niet zeker, dat de pola gebruikt is om het contrast iets te verhogen (ja dat kan ook in nevelig weer helpen) of om de reflectie van het water in de achtergrond te onderdrukken. Zeg het maar Koenh!

          Overigens een fraai portretje imho.
          Groets, Gerhard
          Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

          Comment


          • #6
            Re: spontaan portret

            Oorspronkelijk geplaatst door Thor Bekijk bericht
            Ik denk, maar weet dat niet zeker, dat de pola gebruikt is om het contrast iets te verhogen (ja dat kan ook in nevelig weer helpen) of om de reflectie van het water in de achtergrond te onderdrukken. Zeg het maar Koenh!

            Overigens een fraai portretje imho.
            deze is idd gebruikt om het contrast te verhoge want ik denk dat te foto zonder die filter heel grauw zou geweest zijn. (door 't weer)

            Comment


            • #7
              Re: spontaan portret

              dat is een mooi portretje
              proficiat met je verjaardag vandaag
              gisteren dan hé deze is net op de valreep gepost
              Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
              Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

              Comment

              Working...
              X