Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Even voorstellen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Even voorstellen

Hi allemaal,

Ik ben Margriet en nieuw op dit forum. Jammer genoeg kan ik nog niet zoveel met jullie delen: mijn verzameling staat grotendeels op een pc die kaduuk is Op mijn leen-pc staat niet de juiste software om leuk mee te spelen (snijden/bijwerken enz), dus het is wat behelpen! Tóch wil ik wat plaatjes alvast met jullie delen. Hopelijk lukt het me om ze te plaatsen.

Ik ben nu wat aan het stoeien met de diafragma en sluitingstijden enzo (op M). Bij de zwaan heb ik die nog niet gebruikt overigens (zie ook het overdadige wit op de foto ).

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.... (ik had ook wel wat fleurige bloemenplaatjes, maar ik vind het juist zo mooi om wat over "bewegende-niet-stilzittende-dieren" te leren.

Een lieveheersbeestje dat nét uit zijn popje is gekropen. De vleugels moeten nog drogen, het oranje is nog flets en de stippen moeten nog gevormd worden:

In het natuurpark in Lelystad leven wilde zwanen:

En één van mijn moeilijkst te fotograferen katten, Cosmo (door schaduw en avondlicht wat flets jammergenoeg):

Ik heb héél wat vragen voor jullie, maar daar is vast een ander onderdeel op het forum gereserveerd!

Last edited by -margriet-; 11 juni 2008, 19:59.

Re: Even voorstellen

Heuj Margriet, welkom op BD.

Als je graag fotografeert dan zit je hier op het ideale forum.
    Veel kijken en experimenteren, dan komen de reacties vanzelf.

Maak het in 't begin voor jezelf niet te moeilijk. Hou het bij eenvoudige plaatjes, dan komt het vast in orde.
    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

vind de laatste wel leuk, maar je witballans laat je in de steek en ze mogen wel wat groter.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

dank voor de reacties

De orginelen zijn wel groter hoor maar ik loop te fabrieken met paint of microsoft picture manager op dit moment (en sla ze dan maar weer "op als..."). Behalve afbeelding verkleinen maken deze ze ook errug korrelig op de één of ander manier...

Dat is het vervelende dus, dat mijn eigen puter er niet is

En ja, ik ga zeker meer foto's plaatsen !!

Comment

ik weet niet hoe het zit bij fotopic maar als je de foto's laat hosten bij photobucket kan je een hele reeks nabewerkingen doen op de host
          I only shoot reflections...
          Canon 600D , 18-55mm IS , 28-90mm , 75-300mm

Comment

Working...
          X