Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HDR'ke met hoge saturatie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: HDR'ke met hoge saturatie

Oorspronkelijk geplaatst door Sideshow Bekijk bericht
    Ha, en wie is die Okke dan wel
    Ik ben wel een rasechte poperingenaar
    ik ook... een regelrechte keikop

Okke wat het oude vrouwtje dat daar woonde tot (ik denk) halfweg de jaren tachtig. Ze leefde er zeer verlaten en teruggetrokken en af en toe zag je haar met de fiets bootschappen doen. Als kind ging je er volledig mee op in het verhaal van de heks in het Helleketelbos. Haar echte naam heb ik nooit geweten.
    Als ik het nu aan mijn kinderen vertel, blijven ze steevast op hun hoede en slaan ze het huisje niet uit hun zicht tijdens een wandeling in het bos
    Last edited by devid; 16 april 2008, 12:42.
    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Waw wat een verhaal
      Zeker onthouden als ik ga wandelen met mn kleine nichtjes/neefjes
      Fotograaf in ontwikkelingsvloeistof

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
        Misschien een panoramaatje van maken met onderaan een flink stuk eraf, of bovenaan iets er af doen. Krijg je een foto met een mooie diepte en een prima compo.
        Vraagje:ik bekeek de foto met iets eraf vanonder of boven.Ik merk niet dat de diepte verhoogt.Wil je dat eens uitleggen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vonkske Bekijk bericht
          Vraagje:ik bekeek de foto met iets eraf vanonder of boven.Ik merk niet dat de diepte verhoogt.Wil je dat eens uitleggen?
          Ik begrijp deze visie ook niet, de grootsheid van het gele gedeelte geeft juist diepte alhoewel ik de verdeling ook niet goed vind.
          Waarschijnlijk heeft dit te maken met het feit dat het beeld in 2 gesneden wordt. Door onderaan iets meer dan de helft van het gele bloemenveld weg te snijden krijg je een betere vlakverdeling (compositie) en wordt het beeld veel aangenamer om naar te kijken.

Is dit een HDR van verschillende opname of heb je dit softwarematig gerealiseerd ?
          http://www.torekefoto.be

Comment

Verschillende, 3
            Fotograaf in ontwikkelingsvloeistof

Comment

Working...
            X