Is natuurlijk niet men allereerste foto maar toch de eerste die ik hier eens wou opzetten Is volgens mij iets overbelicht maar ja wat doe je eraan
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Eerste foto met canon
Collapse
X
-
-
Re: Eerste foto met canon
Een gordijn op de achtergrond? Dat is wel een héél vreemde omgeving voor een roofvogel.
De foto is alles behalve scherp. Naar mijn bescheiden mening ligt dat aan het verkleinen.
Lees dit draadje eens, met de bijbehorende koppelingen. Dan zal je 't wel snappen.Vriendelijke groet,
Jos
-
Wel de foto die op men pc bewaard is, is veel scherper hoor maar ik heb de foto ook naar fotopic gezet om zo hierop te zetten en de scherpte is veel minder.canon 400D, 18-55mm, Sigma 70-300mm f4,0-f5,6APO DG macro
Comment
-
Dat die foto op je PC scherper is, wil ik best geloven. 50kB is niet veel voor een foto. Je mag hier gaan tot 200kB (900pix langste zijde). Ik gebruik meestal de instellingen smart-resize / 0 tot 30% verscherpen/ 200kB / 900pix.
Over de scherpte van de foto... de tweede is scherper, meer verscherpt, maar ik vind de originele zelfs al vrij scherp. Het scherpstelpunt ligt alleszins goed, en je gebruikt een heel kleine scherptediepte.
Instellingen zijn goed, omdat je met de ISO niet naar beneden kan om een aanvaardbare sluitertijd te halen, en met het diafragma kan je waarschijnlijk ook niet veel geven.
Misschien mag de foto ietwat meer contrast, maar ik vind het een goeie.
Comment
-
-
Comment