Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ideaal model...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ideaal model...

Wat vinden jullie van deze foto's?
    Graag jullie mening en/of tips.

Alvast bedankt

Re: Ideaal model...

Eerste foto: belichting lijkt OK en scherpte ook. Rechts mag er nog flink wat gecropt worden m.i.

Tweede fot: veel te klein
    "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

Oops ...plots is de tweede ook groot genoeg8 Het is m.i. duidelijk de betere!
      "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

De foto's zijn scherp waar ze scherp moeten zijn, en je laat je onderwerp er beter uitkomen door het kleurrijk te maken. Kleuren zijn m.i. ook goed.

Naar compositie toe, vind ik op beide foto's het onderwerp ietwat te centraal staan. Bij de eerste gebruik je goed die balk om naar het onderwerp te voeren, maar ik vind daar het onderwerp te veel bedekt, door het wegkijken en de hand. Bij de tweede vind ik de kijkrichting heel goed. Beide ogen zichtbaar, toch detail er in, hoewel ze in de schaduw zitten, het licht dat zachtjes op de haren valt. Een goeie dus.
        Als iemand opzij kijkt, is het aangewezen om in die richting veel ruimte te geven, wat je ook doet, maar door er achter te veel ruimte te laten, ga je er ook achter willen kijken, wat niet de bedoeling is, omdat het dan onrustiger kijken is. Ik zou bij beiden achteraan (als je de verhoudingen wil behouden ook onder- en bovenaan) een stukje afdoen.

Comment

De eerste foto kan me niet zo bekoren, geen oogkontakt, te centraal en vind de achtergrond te veel storen.
          De tweede foto daarentegen vind geslaagd. Compo ligt voor mij goed, mischien een stukje links maar dan heel het kapje van de trui eraf.
          Belichting ok
          Mvg,
          SW
          BD1071BE

Comment

Working...
          X