Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik twijfel er niet aan dat de vertikalen recht zijn maar omdat we het nooit zo waarnemen valt de kerk nu beetje open in mijn hoofd - van mij mag er naar boven toe iets van perspectiefvervorming blijven
Je hebt ook vreemde slagschaduwen tegen de muur waarvan ik de lichtbron vermoed te zijn die lichtpuntjes ter hoogte van de kaarsen - flitsers ?
Tenzij die slagschaduwen gewenst zijn is het mijn inziens beter om statief en langere sluiter te nemen ?
Die witte bloempot centraal heeft net wat teveel licht gevangen
Ik twijfel er niet aan dat de vertikalen recht zijn maar omdat we het nooit zo waarnemen valt de kerk nu beetje open in mijn hoofd - van mij mag er naar boven toe iets van perspectiefvervorming blijven
Je hebt ook vreemde slagschaduwen tegen de muur waarvan ik de lichtbron vermoed te zijn die lichtpuntjes ter hoogte van de kaarsen - flitsers ?
Tenzij die slagschaduwen gewenst zijn is het mijn inziens beter om statief en langere sluiter te nemen ?
??????
Als ik mijn mening over een foto schrijf is dat eerlijk en niet met de bedoeling om iemand af te breken of te kwetsen
Ik vind jou reactie dan ook kinderachtig
Groet
Peter
Alhoewel ik niet zo een groot voorstander ben van die perspectief vervorming...vind deze in dit beeld wel iets hebben...past perfect met de koepelvorming...mooie z/w omzetting....ik begin bij het langer bekijken van deze opname het steeds mooier vinden...
Comment