Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nu we voor het altaar staan

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nu we voor het altaar staan

Basiliek van Koekelberg
    Doorklikken voor groter kan en mag

mijn website : klik

Ik twijfel er niet aan dat de vertikalen recht zijn maar omdat we het nooit zo waarnemen valt de kerk nu beetje open in mijn hoofd - van mij mag er naar boven toe iets van perspectiefvervorming blijven
    Je hebt ook vreemde slagschaduwen tegen de muur waarvan ik de lichtbron vermoed te zijn die lichtpuntjes ter hoogte van de kaarsen - flitsers ?
    Tenzij die slagschaduwen gewenst zijn is het mijn inziens beter om statief en langere sluiter te nemen ?
    Die witte bloempot centraal heeft net wat teveel licht gevangen

??????

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jancarbon Bekijk bericht
      Ik twijfel er niet aan dat de vertikalen recht zijn maar omdat we het nooit zo waarnemen valt de kerk nu beetje open in mijn hoofd - van mij mag er naar boven toe iets van perspectiefvervorming blijven
      Je hebt ook vreemde slagschaduwen tegen de muur waarvan ik de lichtbron vermoed te zijn die lichtpuntjes ter hoogte van de kaarsen - flitsers ?
      Tenzij die slagschaduwen gewenst zijn is het mijn inziens beter om statief en langere sluiter te nemen ?

??????
      Als ik mijn mening over een foto schrijf is dat eerlijk en niet met de bedoeling om iemand af te breken of te kwetsen
      Ik vind jou reactie dan ook kinderachtig
      Groet
      Peter
      mijn website : klik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jancarbon Bekijk bericht

??????
        Belachelijk, dezelfde commentaar dan op mijn foto

Groetjes,
        Patric

http://www.photo-patricske.be
        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Alhoewel ik niet zo een groot voorstander ben van die perspectief vervorming...vind deze in dit beeld wel iets hebben...past perfect met de koepelvorming...mooie z/w omzetting....ik begin bij het langer bekijken van deze opname het steeds mooier vinden...

Groeten
          Freddy
          https://fredor2.wixsite.com/portfolio-freddy-1

Comment

Working...
          X