Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Zou dan toch eens de forumregels nalezen, uw beeld heeft een grootte van 2252x4000 pixels. Dus veel te groot.
Ik vraag me af (als Mod zelfs!) in hoeverre die forumregels nog gelden. Ik wacht een technische oplossing af, zoals dat vroeger gebeurde: automatische verkleining, en gele band. Indien maxima overschreden worden: rode band en foto niet zichtbaar.
Maar reacties zoals hierboven kan ik alleen maar aanmoedigen, want dat zou voor elke foto moeten gelden: indien te groot (en dus moeten scrollen), niet beoordelen. Ik hoop dat te grote beelden niet genomineerd worden voor de Hall of Fame.
indien te groot (en dus moeten scrollen), niet beoordelen.
, hoe ga je dat dan doen bij de verschillenden groten van Monitoren. Als iemand op een 14" werkt kan niet zo veel zien als iemand op een 17". en dan kommen nog de persoonlijke voorkeuren van instellingen erbij.
Dus vond ik de oplossing hier goed om maximaal erop te zetten, en bij het aanklikken van het beeld het meteen passen op alle formaten gezet werd. Dan hoeft niemand meer te scrollen omdat het beeld te groot is.
juist mijn gedacht, kan het altijd kleiner plaatsen, tot dan iemand roept, dit is te klein voor mijn formaat.
Naar mijn aanvoelen moet het beeld op BD zonder scrollen getoond kunnen worden - met als bijkomende optie een klik naar groter voor zij die dan verder willen kijken (dan is dat een eigen keuze van de kijker) - maar niet omgekeerd zoals hier
Over de foto - een vertikale pano bestaande uit meerdere foto's onder elkaar ?
Comment