Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In de Bib

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • In de Bib

    In de bib






  • #2
    Zie veel ruis en veel te groot gepost om een goed overzicht te krijgen
    Groeten Andre

    Comment


    • #3
      Kijkt niet aangenaam wegens veel te groot gepost
      grt
      Gerrit

      Comment


      • #4
        Als je op het beeld klikt krijg je dit in het juiste formaat op je scherm. Dit hebben de mannen van BD zo gemaakt.

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Grashalm Bekijk bericht
          Als je op het beeld klikt krijg je dit in het juiste formaat op je scherm. Dit hebben de mannen van BD zo gemaakt.
          Zou dan toch eens de forumregels nalezen, uw beeld heeft een grootte van 2252x4000 pixels. Dus veel te groot.
          Groeten Andre

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Andrevl Bekijk bericht

            Zou dan toch eens de forumregels nalezen, uw beeld heeft een grootte van 2252x4000 pixels. Dus veel te groot.
            Ik vraag me af (als Mod zelfs!) in hoeverre die forumregels nog gelden. Ik wacht een technische oplossing af, zoals dat vroeger gebeurde: automatische verkleining, en gele band. Indien maxima overschreden worden: rode band en foto niet zichtbaar.

            Maar reacties zoals hierboven kan ik alleen maar aanmoedigen, want dat zou voor elke foto moeten gelden: indien te groot (en dus moeten scrollen), niet beoordelen. Ik hoop dat te grote beelden niet genomineerd worden voor de Hall of Fame.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

            Comment


            • #7
              LesC,
              indien te groot (en dus moeten scrollen), niet beoordelen.
              , hoe ga je dat dan doen bij de verschillenden groten van Monitoren. Als iemand op een 14" werkt kan niet zo veel zien als iemand op een 17". en dan kommen nog de persoonlijke voorkeuren van instellingen erbij.

              Dus vond ik de oplossing hier goed om maximaal erop te zetten, en bij het aanklikken van het beeld het meteen passen op alle formaten gezet werd. Dan hoeft niemand meer te scrollen omdat het beeld te groot is.

              juist mijn gedacht, kan het altijd kleiner plaatsen, tot dan iemand roept, dit is te klein voor mijn formaat.

              Comment


              • #8
                Ik wacht een besluit van het forumbestuur af. Vóór de 'nieuwe' forumsoftware had dit niet gekund.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

                Comment


                • #9
                  Naar mijn aanvoelen moet het beeld op BD zonder scrollen getoond kunnen worden - met als bijkomende optie een klik naar groter voor zij die dan verder willen kijken (dan is dat een eigen keuze van de kijker) - maar niet omgekeerd zoals hier

                  Over de foto - een vertikale pano bestaande uit meerdere foto's onder elkaar ?
                  mijn website : klik

                  Comment


                  • #10
                    Omdar het blijibaar een ieindlose discussi wert

                    Comment

                    Working...
                    X