Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Adrianus VI college
Collapse
X
-
-
Re: Adrianus VI college
Om eerlijk te zijn zegt dit me niet veel. Het gebouw helt te veel achterover om prettig te kijken.
Hoger standpunt innemen, lenscorrectie, en minder voorgrond zouden al wat soelaas bieden denk ik.
Ik had ook graag wat meer van de bovenkant van het gebouw gezien.
Afgaande op de naam van het bestand ga ik er van uit dat dit een samenstelling van meerdere foto's is, hoewel, met je 15mm kreeg je het er wellicht in één keer op. Als je al een samenstelling wil maken, neem dan de afzonderlijke foto's in portret-stand... zo hou je veel meer beeld over..."I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
-
Re: Adrianus VI college
Oorspronkelijk geplaatst door ifiamminghi Bekijk berichtOm eerlijk te zijn zegt dit me niet veel. Het gebouw helt te veel achterover om prettig te kijken.
Hoger standpunt innemen, lenscorrectie, en minder voorgrond zouden al wat soelaas bieden denk ik.
Ik had ook graag wat meer van de bovenkant van het gebouw gezien.
Afgaande op de naam van het bestand ga ik er van uit dat dit een samenstelling van meerdere foto's is, hoewel, met je 15mm kreeg je het er wellicht in één keer op. Als je al een samenstelling wil maken, neem dan de afzonderlijke foto's in portret-stand... zo hou je veel meer beeld over...
Ik wil wel nog zeggen dat je wel zeer veel aandacht gegeven hebtom dit zo symmetrisch mogelijk in beeld te brengen alleen het gebouw valt te hard achteruit....þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
Freelance bedrijfsfotograaf
klikerdeklik hier voor mijn website!
Comment
Comment