Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lichtvangers
Collapse
X
-
-
Re: Lichtvangers
Best goed, niet makkelijk met die ramen.
Denk dat je beeld sterker was geweest als je ook die palen links had meegenomen. De gewelven zouden dan ook meteen recht ipv schuin lopen."I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
-
Oorspronkelijk geplaatst door ifiamminghi Bekijk berichtBest goed, niet makkelijk met die ramen.
Denk dat je beeld sterker was geweest als je ook die palen links had meegenomen. De gewelven zouden dan ook meteen recht ipv schuin lopen.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
... jammer maar helaas, ik begrijp je reactie. Naar mijn mening postte je nochtans in de juiste rubriek. Blijkbaar gaan de meesten kijken bij dieren, macro en beginnershoek.
Het zou wel helpen mocht je in het forumdeel "nieuwe berichten" ook "volgend nieuw bericht" kunnen aanklikken..."I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ifiamminghi Bekijk bericht... jammer maar helaas, ik begrijp je reactie. Naar mijn mening postte je nochtans in de juiste rubriek. Blijkbaar gaan de meesten kijken bij dieren, macro en beginnershoek.
Het zou wel helpen mocht je in het forumdeel "nieuwe berichten" ook "volgend nieuw bericht" kunnen aanklikken...
Daardoor kom ik al eens een foto tegen die wel top is en in de vergetelheid gesukkeld is.
OT: mooie! lekkere diepte en belichting lijkt op het eerste zicht goed onder controle.
Er zit scherpte in je foto maar ik denk iets meer scherpdiepte dat het nog aangenamer zou maken.
Goed werk!þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
Freelance bedrijfsfotograaf
klikerdeklik hier voor mijn website!
Comment
Comment