Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hangar @ T&T+up

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Hangar @ T&T+up

Last edited by karabinier; 28 maart 2016, 12:01.

Re: Hangar @ T&T

Niet meteen het soort foto's waar ik van hou maar deze lijkt me toch goed uitgevoerd en verzorgd.
    Misschien was het beter met de volgende paal te beginnen teneinde die witte vlekken te vermijden (maar ook makkelijk te verwijderen).
    "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ifiamminghi Bekijk bericht
      Niet meteen het soort foto's waar ik van hou maar deze lijkt me toch goed uitgevoerd en verzorgd.
      Misschien was het beter met de volgende paal te beginnen teneinde die witte vlekken te vermijden (maar ook makkelijk te verwijderen).
      Niet de witte maar de rode stoort.
      ...leeg...

Comment

Je merkt goed dat die rode persoon er is bijgezet en dat stoort. Ook zou ik inderdaad de eerste paal aan de linkerkant hebben weggelaten, zodat er meer inkijk is in de foto.

Mijn idee enkel maar, doch het is wel een goed gedacht geweest, enkel de uitwerking is niet geweldig.

M V G

Eugène
        BD1766BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Droopie007 Bekijk bericht
          Je merkt goed dat die rode persoon er is bijgezet en dat stoort. Ook zou ik inderdaad de eerste paal aan de linkerkant hebben weggelaten, zodat er meer inkijk is in de foto.

Mijn idee enkel maar, doch het is wel een goed gedacht geweest, enkel de uitwerking is niet geweldig.

M V G

Eugène
          De "rode" persoon is er helemaal niet bijgezet...die liep er echt....

Comment

update geplaatst

Comment

ben niet zo'n fan van selectieve kleuren en verkies dus de zwart wit versie.

de linkerpaal voegt weinig toe: ofwel had hij scherper moeten zijn, ofwel veel minder scherp. nu zit het tussen de twee in en dat kijkt voor mij niet lekker.
              Voor de lol.

Comment

Working...
              X