Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hangar @ T&T+up
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Hangar @ T&T
Niet meteen het soort foto's waar ik van hou maar deze lijkt me toch goed uitgevoerd en verzorgd.
Misschien was het beter met de volgende paal te beginnen teneinde die witte vlekken te vermijden (maar ook makkelijk te verwijderen)."I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
-
Oorspronkelijk geplaatst door ifiamminghi Bekijk berichtNiet meteen het soort foto's waar ik van hou maar deze lijkt me toch goed uitgevoerd en verzorgd.
Misschien was het beter met de volgende paal te beginnen teneinde die witte vlekken te vermijden (maar ook makkelijk te verwijderen)....leeg...
Comment
-
Je merkt goed dat die rode persoon er is bijgezet en dat stoort. Ook zou ik inderdaad de eerste paal aan de linkerkant hebben weggelaten, zodat er meer inkijk is in de foto.
Mijn idee enkel maar, doch het is wel een goed gedacht geweest, enkel de uitwerking is niet geweldig.
M V G
EugèneBD1766BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Droopie007 Bekijk berichtJe merkt goed dat die rode persoon er is bijgezet en dat stoort. Ook zou ik inderdaad de eerste paal aan de linkerkant hebben weggelaten, zodat er meer inkijk is in de foto.
Mijn idee enkel maar, doch het is wel een goed gedacht geweest, enkel de uitwerking is niet geweldig.
M V G
Eugène
Comment
-
-
-
ben niet zo'n fan van selectieve kleuren en verkies dus de zwart wit versie.
de linkerpaal voegt weinig toe: ofwel had hij scherper moeten zijn, ofwel veel minder scherp. nu zit het tussen de twee in en dat kijkt voor mij niet lekker.Voor de lol.
Comment
Comment