Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fond de Gras

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Fond de Gras

@Ivo Meeus
    Last edited by Marsje; 15 maart 2016, 14:42.

Re: Fond de Gras

Goed, licht mooi onder controle
    Vriendelijke groet, laGrange
    http://lagrange.1x.com
    "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lagrange Bekijk bericht
      Goed, licht mooi onder controle
      ook mijn gedacht
      Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
      Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Ook niet eenvoudig, erg groot contrast met de lichte ramen (met CA) en de donkere delen... wel goed onder controle.
        Is dit een HDR ?
        "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ifiamminghi Bekijk bericht
          Ook niet eenvoudig, erg groot contrast met de lichte ramen (met CA) en de donkere delen... wel goed onder controle.
          Is dit een HDR ?
          Ja, dit is een hdr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Marsje Bekijk bericht
            Ja, dit is een hdr
            Heel subtiel gedaan! Prima foto van een interessante locatie.
            http://www.smuttynose.nl

Comment

wss zie ik een verkeerde foto...
              Als het licht perfect onder controle zou zijn, dan zouden de rechtse ramen bovenaan niet uitgebrand zijn...
              Zeker niet in HDR.
              Maar het kan ook aan mij liggen natuurlijk.
              þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
              Freelance bedrijfsfotograaf
              klikerdeklik hier voor mijn website!

Comment

...kan toch best een HDR zijn ? Of de spreiding voldoende was is een andere zaak... er wordt ook niet gezegd uit hoeveel opnames de HDR bestaat, en gezien het toch grote verschil tussen de lichte en donkere partijen, zullen 3 opnames mogelijks niet volstaan.
                En jij bent de eerste de "perfect onder controle" gebruikt, alle andere hebben het eerder over "goed onder controle" én deze foto staat niet in Showcase... Mij verwondert het wel dat niemand over de CA iets zegt hoewel toch zeer prominent/storend aanwezig (en relatief eenvoudig te verwijderen).
                Enfin, zo heeft iedereen zijn mening zeker ?
                "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ifiamminghi Bekijk bericht
                  ...kan toch best een HDR zijn ? Of de spreiding voldoende was is een andere zaak... er wordt ook niet gezegd uit hoeveel opnames de HDR bestaat, en gezien het toch grote verschil tussen de lichte en donkere partijen, zullen 3 opnames mogelijks niet volstaan.
                  En jij bent de eerste de "perfect onder controle" gebruikt, alle andere hebben het eerder over "goed onder controle" én deze foto staat niet in Showcase... Mij verwondert het wel dat niemand over de CA iets zegt hoewel toch zeer prominent/storend aanwezig (en relatief eenvoudig te verwijderen).
                  Enfin, zo heeft iedereen zijn mening zeker ?
                  dank u ifiamminghi, leerzame opmerkingen om mee aan de slag te gaan

Comment

Working...
                  X