Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Fond de Gras
Collapse
X
-
-
Re: Fond de Gras
Goed, licht mooi onder controleVriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lagrange Bekijk berichtGoed, licht mooi onder controleGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Ook niet eenvoudig, erg groot contrast met de lichte ramen (met CA) en de donkere delen... wel goed onder controle.
Is dit een HDR ?"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ifiamminghi Bekijk berichtOok niet eenvoudig, erg groot contrast met de lichte ramen (met CA) en de donkere delen... wel goed onder controle.
Is dit een HDR ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marsje Bekijk berichtJa, dit is een hdr
Comment
-
-
wss zie ik een verkeerde foto...
Als het licht perfect onder controle zou zijn, dan zouden de rechtse ramen bovenaan niet uitgebrand zijn...
Zeker niet in HDR.
Maar het kan ook aan mij liggen natuurlijk.þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
Freelance bedrijfsfotograaf
klikerdeklik hier voor mijn website!
Comment
-
...kan toch best een HDR zijn ? Of de spreiding voldoende was is een andere zaak... er wordt ook niet gezegd uit hoeveel opnames de HDR bestaat, en gezien het toch grote verschil tussen de lichte en donkere partijen, zullen 3 opnames mogelijks niet volstaan.
En jij bent de eerste de "perfect onder controle" gebruikt, alle andere hebben het eerder over "goed onder controle" én deze foto staat niet in Showcase... Mij verwondert het wel dat niemand over de CA iets zegt hoewel toch zeer prominent/storend aanwezig (en relatief eenvoudig te verwijderen).
Enfin, zo heeft iedereen zijn mening zeker ?"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ifiamminghi Bekijk bericht...kan toch best een HDR zijn ? Of de spreiding voldoende was is een andere zaak... er wordt ook niet gezegd uit hoeveel opnames de HDR bestaat, en gezien het toch grote verschil tussen de lichte en donkere partijen, zullen 3 opnames mogelijks niet volstaan.
En jij bent de eerste de "perfect onder controle" gebruikt, alle andere hebben het eerder over "goed onder controle" én deze foto staat niet in Showcase... Mij verwondert het wel dat niemand over de CA iets zegt hoewel toch zeer prominent/storend aanwezig (en relatief eenvoudig te verwijderen).
Enfin, zo heeft iedereen zijn mening zeker ?
Comment
Comment