Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hier mis ik scherpte in de voorgrond. De achtergrond wazig houden gaat nog bij het beeld.
Ik zou zeker voor een ander formaat gekozen hebben, landschap of vierkant.
Een goed gekaderde foto is een must in architectuur fotografie.
Als plus aan je foto zie ik een interessante kleurenharmonie. PS wat is dan die goede reden voor de handtekening pal in het midden (en ook nog eens in het kader)?
Ik heb ook een landscape maar ik vond deze persoonlijk beter. Vierkant is een goed idee. En de reden van die handtekening is het feit dat ik al voldoende foto's van mij (voornamelijk concertfoto's) gekaapt zag zonder vermelding van mezelf als maker. Deze handtekening kunnen ze niet wegcroppen. Wel jammer voor op fora maar deze is weg in print.
Comment