Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ottergembrug Gent
Collapse
X
-
Ottergembrug Gent
Nikon D7000 - Nikon D3100 - Sigma 10-20 F4-5.6 - Nikon 16-85mm - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 55-300mm - Tamron 90mmLabels: Geen
-
-
Re: Ottergembrug Gent
Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk berichtNee, geen SC. Geen sorry.
Het is wel vrij makkelijk om zoiets te zeggen natuurlijkNikon D7000 - Nikon D3100 - Sigma 10-20 F4-5.6 - Nikon 16-85mm - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 55-300mm - Tamron 90mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Societyiswrong Bekijk berichtKan je dit dan beargumenteren?
Het is wel vrij makkelijk om zoiets te zeggen natuurlijk...leeg...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk berichtScherpte en compo zijn niet aanwezig. :-) En de gebouwen gaan omvallen.Nikon D7000 - Nikon D3100 - Sigma 10-20 F4-5.6 - Nikon 16-85mm - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 55-300mm - Tamron 90mm
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk berichtNee, geen SC. Geen sorry.
Scherpte van de gebouwen kan er nog door, maar alles wat in beweging is stoort me aan deze foto. Een langere sluitertijd had misschien enkel luchtsoorten opgeleverd en geen onscherpe toestanden.
De gebouwen vind ik echter nog meer storen, deze staan behoorlijk schuin.
Als de brug uw hoofdonderwerp was, dan had ik deze misschien iets centraler in beeld gebracht, desnoods zonder de gebouwen en de rotonde, die er nu toch niet volledig op staan.
Comment
-
@societyiswrong: Goede start! Ik raad aan om te investeren in een statief van kwaliteit met een bubble level (waterpas) want de vibratie is duidelijk merkbaar. Indien het budget er niet is: hang je rugzak aan het statief of leun er desnoods op, en de rest kan je fixen met hulplijnen in photoshop! Let er ook op dat je de self timer of de afstandsbediening gebruikt. Het loslaten van de sluiter brengt ook vibratie met zich mee.instagram.com/the__stainer/
Comment
-
Ik heb eens enkele dingen aangepast voor je, aan de compo en scherpte kan ik natuurlijk weinig veranderen.
Comment
Comment