De bijloke in Gent...knap gebouw en strak.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wit
Collapse
X
-
-
Re: Wit
Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk berichtDe bijloke in Gent...knap gebouw en strak.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
-
-
-
-
Knap ! Wat voor mij niet nodig is, maar de foto is wel op 3 manieren te croppen, terwijl er dan nog genoeg kijkplezier overblijft !
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtKnap ! Wat voor mij niet nodig is, maar de foto is wel op 3 manieren te croppen, terwijl er dan nog genoeg kijkplezier overblijft !
Groeten,
JohanEen fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtCleane opname, mooi belicht.
Lijnenspel en compo vind ik wat minder.Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk berichtTXS Johan, maar ik volg niet goed. Hoe bedoel je..
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk berichtTXS, wat had je dan anders gezien (lijnenspel en compo)? Graag enige toelichting of is het gewoon jouw smaak / feeling (goed bedoeld he).
Wat ik wil zeggen, is dat het lijnenspel (voor mij) nergens naar leidt. Het heeft geen effect op mijn kijkrichting, het benadrukt geen aandachts- of rustpunt. Als dat niet de bedoeling was, verwacht ik het tegenovergestelde, namelijk dynamiek. Maar het lijnenspel geeft daar ook geen bijdrage aan.
Het is geen foute foto hé. Maar ik blijf zolang naar de lijnen kijken in de hoop ergens actie oftewel rust te vinden, en wat dat betreft blijf ik op mijn honger zitten.
Het idee van Johan1956 mbt het croppen, heb ik even uitgeprobeerd, maar ik denk dat het vooral bij de opname moet gebeuren en niet achteraf.
Ivm de compo zie ik een zwakke middenlijn en een sterk zwaartepunt aan de rechterkant, maar dat zal wel een kwestie van smaak zijn.
Ik zou er niet over wakker liggen hoor. Als ik de foto niet de moeite waard vond, had ik er niet op gereageerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtHet idee van Johan1956 mbt het croppen, heb ik even uitgeprobeerd, maar ik denk dat het vooral bij de opname moet gebeuren en niet achteraf.
Indien ongewenst haal ik de foto weg.Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
Comment