Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Opera Valencia II
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Opera Valencia II
Prachtig gebouw, en mooie hoek genomen.
Als je een statief bij je had, was ik toch naar een lagere ISO gegaan. Foto mist nu net enige brilliantie.
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
-
Zo had ìk hem nog niet gezien. Uit een hele fraaie hoek gefotografeerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtPrachtig gebouw, en mooie hoek genomen.
Als je een statief bij je had, was ik toch naar een lagere ISO gegaan. Foto mist nu net enige brilliantie.
Groeten,
Johan
Maar ik heb zelf de indruk dat dat in deze foto veel zou uitgemaakt hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtEnige minpuntje: ruis in de lucht. Een zo laag mogelijke ISO lijkt nog steeds aan te raden bij Sony.
Als iemand weet aan wat het ligt?
Comment
-
-
Bij ISO100 zou het inderdaad niet mogen.
Ik dacht me te herinneren dat Chrit hier op het forum ook een A77 heeft. Eventueel eens aan hem vragen.
Ondertussen zou ik zeker een ruisfilter aanraden bij je nabewerking. Je foto's verdienen het.
Comment
-
Volgens mij heeft het wat te maken met de heldere blauwe lucht want voor de rest heb ik er geen last van.
Ik zal ondertussen eens kijken of ik in nabewerking het wat weg krijg.
Comment
-
Als je verscherpt, dan de egale delen, zoals lucht, buiten de verscherping houden.
Of eerst ontruisen, en dan pas verscherpen. Omdat je anders de ruis mee verscherpt.
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
Comment