Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wit

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Wit

    Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
    Toch kan er nog wat aan gedaan worden, mijn idee. KLIK
    Indien ongewenst haal ik de foto weg.
    Geen probleem Heylo , en bedankt om het te proberen. Daarom posten we ook, zodat we van elkaar kunnen leren . Ik heb er zowat zitten naar kijken , ik heb de indruk dat de algemene compositie dan minder ruimtelijk wordt. IK begrijp wel dat je het zwarte pad in de hoek plaats zodat het een inloop effect heeft. Dat op zich werkt wel, maar het algemeen verlies aan het ruimtelijk gevoel is voor mij dan minder.

    Groet
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

    Comment


    • #17
      Wit

      Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
      Geen probleem Heylo , en bedankt om het te proberen. Daarom posten we ook, zodat we van elkaar kunnen leren . Ik heb er zowat zitten naar kijken , ik heb de indruk dat de algemene compositie dan minder ruimtelijk wordt. IK begrijp wel dat je het zwarte pad in de hoek plaats zodat het een inloop effect heeft. Dat op zich werkt wel, maar het algemeen verlies aan het ruimtelijk gevoel is voor mij dan minder.

      Groet
      Ik zie voor dezelfde reden ook liever het origineel...


      Sent from my iPad using Tapatalk.
      Toon Nikonian
      D700/D7000/glaswerk Nikkor

      Comment


      • #18
        Re: Wit

        Ik ga het nog een keer proberen.
        De foto is prachtig, en wat mij betreft NIETS meer aan doen. Maar dat sluit niet uit dat er nog andere ook mooie uitsneden te maken waren.
        Maar dit was de mooiste mogelijkheid.
        Groeten,
        Johan
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment

        Working...
        X