Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mjaah... Zuiverder, maar 't is er niet integraal op verbeterd. Het is nu low key en contrastloos. De lucht is beter. Het gebouw kan naar mijn gevoel nog zuiverder worden uitgewerkt. Het ontbreken van het rood in de tralies moet terug opgewerkt worden, alsook het oranje in het voorliggende plaveisel; doch niet via HDR om alsnog de zuiverheid te bewaren.
Ondanks ik niet per se een voorstander ben van kaders vond ik het uwe al een beetje dégradé (oneven zwart). In de update gaat het mis en is het kader grijs behalve linksonder. Wat een extra is die het beeld een onevenwicht geeft.
FWIW, zoïets bvb:
Comment